Jump to content

Minibike

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nog even gou een vraagje anders moet ik weer een topic openen ik zag gister op een filmpje een minibike weten juli daat iets van ^_^

ik zal het filmpje posten zometeen

aha gevonden ^_^

http://video.google.nl/videoplay?docid=-92...h&plindex=0

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en berichten afgesplitst van "PC-versie" topic. <<<

mocht ik hiervoor wel een ander topic openen dat wist ik niet!!

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst:
nog even gou een vraagje anders moet ik weer een topic openen ik zag gister op een filmpje een minibike weten juli daat iets van ^_^

ik zal het filmpje posten zometeen

Ja, dit is een mod(ificatie), dit zijn dus eigenlijk aanpassingen in het spel ;), deze worden vooral gebruikt om het spel leuker te maken/ te laten lijken. Je kan mods vinden op verschillende sites, ook op deze site in de Download database, deze kun je vinden rechtsboven aan bij 'Downloads'. Je moet minibike's instaleren met de img tool, daar is hier een handigge handleiding voor: Klik. Je hebt trouwens ook Versie 1 nodig om mods te kunnen downloaden. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

Versie 1.00: Dit zal nergens vermeld staan, je hoeft hier dus niet meer naar te zoeken.

Versie 1.1: Rechtsonder in het hoofdmenu zal 'V1.1' vermeld staan.

Versie 2.00: Rechtsonder in het hoofdmenu zal 'V2.00' vermeld staan.

Geplaatst:

Dit witte minibike in het filmpje, waar dat meisje op reed was wel erg mooi, weet iemand op welke site ik die kan downloaden?

Geplaatst: (bewerkt)
Dit witte minibike in het filmpje, waar dat meisje op reed was wel erg mooi, weet iemand op welke site ik die kan downloaden?

Ik heb eventjes gezocht, hier kan je hem downloaden: Klik. Je moet opletten dat je hem installeert met de IMG Tool V2.0, en niet met SAMI. Je hebt ook Versie 1 nodig, hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Dit staat nergens in het spel, het is dus nergens vermeld. Deze versie is moddable.

V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu, deze versie is ook moddable en er zijn een aantal bugs verholpen.

V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu, helaas is deze versie unmoddable, je kan dus niet modden.

Edit: De minibike waar het meisje op rijd is de een minibike mod voor de faggio, deze zit ook bij de bovenstaande mod. De pizzaboy is verandert in een soort crossminibike, waar de jongen zelf op rond rijd.

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...