Jump to content

Mods Doen het niet..

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk ik heb al wat mods gebruikt ik kan autos,moters,fietsen verandere en boten en vliegtuigen maar ik kan geen gebouwen veranderen of trein of zo dan wil ik die zo mod installer doen en dan zegt die dat dff en txd fout zijn of zo wat maar bij dat bestandje van dat gebouw staat dat er gewoon bij maar dan doet die het nog niet weet iemand hoe dat komt?

En 2de met autos en zo is er een aantal wat je er in mag zetten? of mag je er zo veel in zetten zoals je wilt??

Dankje alvast. :Y

Geplaatst:
Kijk ik heb al wat mods gebruikt ik kan autos,moters,fietsen verandere en boten en vliegtuigen maar ik kan geen gebouwen veranderen of trein of zo dan wil ik die zo mod installer doen en dan zegt die dat dff en txd fout zijn of zo wat maar bij dat bestandje van dat gebouw staat dat er gewoon bij maar dan doet die het nog niet weet iemand hoe dat komt?

En 2de met autos en zo is er een aantal wat je er in mag zetten? of mag je er zo veel in zetten zoals je wilt??

Dankje alvast. :Y

Die gebouwen en treinen raad ik je aan gewoon maar te doen via de IMG Tool. Bij gebouwen hoef je enkel de textures te veranderen, dus dat is niet eens zoveel werk. Treinen heb ik nooit geïnstalleerd, dus hoe dat in zijn werking gaat weet ik niet exact. Al denk ik gewoon dat het ook een simpele procedure is met de IMG Tool. Een 'procedure' die overigens hier wordt uitgelegd, maar volgens mij heb je die al eens gevolgd.

Op je tweede vraag is geen echt concreet antwoord te geven. Feitelijk gezien kun je zoveel mods installeren als je wilt, echter moet je PC dit wel kunnen trekken. Daarnaast verhoogt het aantal mods ook de kans op foutmeldingen, dus dat zijn een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Het is en blijft eigen verantwoordelijkheid. :)

Geplaatst:

De img tool werkt precies op dezelfde manier als voor auto's als voor huizen. Natuurlijk kan je met

SAMI geen huizen installeren, deze dient alleen voor voertuigen. Hier is een tut hiervoor

IMG Tool tutorial !

Tom :cya:

Geplaatst:
De img tool werkt precies op dezelfde manier als voor auto's als voor huizen. Natuurlijk kan je met

SAMI geen huizen installeren, deze dient alleen voor voertuigen. Hier is een tut hiervoor

IMG Tool tutorial !

Tom :cya:

De link doet het niet is doodlopend of zo wat?:o

Geplaatst:
met die img tool is uitgelegd voor auto maar niet voor huis.. want dat zit anders in elkaar..

Voor zover ik weet bestaan die bestanden uit textures, dat zijn dus '.txd' bestanden. Deze zitten voor zover ik weet ook gewoon in de 'GTA3.img', dus ik weet vrijwel zeker dat je die gebouwen ook met de IMG Tool kunt installeren. Gaat dus op precies dezelfde manier als anders; eerst het bestand zoeken, verwijderen en vervolgens het nieuwe bestand toevoegen. :)

Geplaatst:

Ok dat doet het nu :D Ik ken nu alles maar een ding niet.. Ik weet niet of het persies het zelfde gaat maar ik dacht dat ging anders.. Ik heb een mooie skin op internet gezien en die wil ik wel hebben :o Weet ook iemand hoe je skin er in doet?

Dankje. :cya:

Geplaatst:
Ok dat doet het nu :D Ik ken nu alles maar een ding niet.. Ik weet niet of het persies het zelfde gaat maar ik dacht dat ging anders.. Ik heb een mooie skin op internet gezien en die wil ik wel hebben :o Weet ook iemand hoe je skin er in doet?

Dankje. :cya:

De IMG Tool is erg breed op het gebied van mods, met andere woorden wil ik daarmee zeggen dat je vrijwel elke mod kunt installeren. Waarschijnlijk is het geen enkel probleem om ook skins te installeren. Echter moet dit waarschijnlijk niet met de 'GTA3.img', maar via de 'Player.img' die tevens in de map 'Models' staat. Overigens net zo als alle bestanden die met de IMG Tool geopend kunnen worden. Uiteraard gaat dit op exact dezelfde manier als gebouwen, voertuigen en noem het maar op. Voor zover ik weet ondersteund ook geen enkele installer skins en dergelijke, dus eigenlijk moet het ook gewoon met de IMG Tool geïnstalleerd worden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...