L Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 missies: farewell, my love - body harvest - are you going to san fierro? cheaten: nee versie 2.0 overig: ook geen mods gebruiken
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Farewell, my Love - Mission Passed! Beloning: Garage in Doherty Are you going to San Fierro - Mission Passed! Beloning: Respect + Note: De andere missie, Body Harvest, was al gedaan door Mirrrr op je vorige aanvraag. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 4 september 2007 door -Matthijs-
L Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Farewell, my Love - Mission Passed!Beloning: Garage in Doherty Are you going to San Fierro - Mission Passed! Beloning: Respect + Note: De andere missie, Body Harvest, was al gedaan door Mirrrr op je vorige aanvraag. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! bedankt
Recommended Posts