just*me Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 hey Na de missie 'ice cold killer', waar het de bedoeling is om pooier Jizzy te doden, bleef het gele icoontje op mijn kaart staan. Het staat nu op de pleasure domes club (of zoiets). Ook bij de volgende missie stond het er nog. Weet iemand raad? hoe kan ik dit oplossen? Alsvast bedankt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Welkom op het GTAForum just*me Ik weet niet precies welk gele icoon jij bedoeld, als je het kan verhelderen met een screen zou het al wat makkelijker worden om je te helpen. Heb je al gesaved en blijft het daarna nog steeds staan? Speel je het spel op een console of PC? Bij een console zou je kunnen resetten en kijken of het weg is en bij de PC kan je het spel natuurlijk ook afsluiten en opnieuw starten en eventueel opnieuw installeren. Maar zoals ik al zei zou een screen of duidelijke omschrijving van het icoon al meer duidelijkheid kunnen verschaffen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik weet ook niet precies wat je bedoelt, maar wat gebeurt er als je erheen gaat? Reageren
just*me Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Bedankt voor de snelle reacties. Ik speel het spel op de pc. Na het saven was het nog steeds hetzelfde, er is ook geen rode 'kring' te zien en er gebeurt niets al ik over de plaats loop. Op het screenshot in de bijlage zou het duidelijk moeten zijn. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hmmmmmmm heb je iets raars gedaan tijdens die missie van Ice Cold Killah? Of gewoon stipt volgens de les hem gevolgd en hem vermoord? Reageren
just*me Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hij sprong op een pizza-brommer, ik heb hem omver gereden met een auto en neergeschoten. Ik gebruikte wel een trainer, maar volgens mij ligt het meer aan het spel ipv de trainer. Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 je hoorde hem toch in het gebouw te vermoorden dacht ik( het is voor mij ook alweer een paar jaar geleden). dus mischien als je het voortijdig doet dat dit kan gebeuren ofzo. ps wacht maar tot iemand mij gelijk gaat voordat je hier vannuitgaat Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Hij sprong op een pizza-brommer, ik heb hem omver gereden met een auto en neergeschoten.Ik gebruikte wel een trainer, maar volgens mij ligt het meer aan het spel ipv de trainer. Daar komt het dus inderdaad door, het is de bedoeling dat hij in een auto stapt (Zijn broadway) en dat jij hem vervolgens klem rijdt en hem dood schiet. Je moet daarna zijn telefoon oppakken. Probeer die trainer eens uit te zetten, maar ik denk dat het dus niet helpt . Je kan een savegame downloaden vanaf die missie, dit zou ik doen . Edit: Hij stapt trouwens met een body guard in zijn broadway. Bewerkt: 4 september 2007 door Bigstijn Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hij sprong op een pizza-brommer, ik heb hem omver gereden met een auto en neergeschoten.Ik gebruikte wel een trainer, maar volgens mij ligt het meer aan het spel ipv de trainer. Daar komt het dus inderdaad door, het is de bedoeling dat hij in een auto stapt (Zijn broadway) en dat jij hem vervolgens klem rijdt en hem dood schiet. Je moet daarna zijn telefoon oppakken. Probeer die trainer eens uit te zetten, maar ik denk dat het dus niet helpt . Je kan een savegame doden na de missie, dit zou ik doen . Ik gebruik ook een trainer, en ik heb hem zelfs gerekruteerd (ofzo) en ben met hem door de stad heen gereden en heb allerlei dingen gedaan en er is nikx aan de hand. Oh bij mij sprong hij ook op een PizzaJongen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Het is idd raar, het zou door de trainer kunnen komen maar daar weet ik niets van. Zo te zien kan je missies op Verdant Meadows doen en zo ook in Las Venturas, dus als je er verder geen last van hebt kan je gewoon verder gaan spelen. Reageren
just*me Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Als je z'n pimpmobile en limousines in het water duwt/rijdt, carjackt hij een pizzaboy. Als die savegame downloaden het enige is dat ik kan doen, dan zal het wel moeten. Bedankt voor de reacties. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik had zoiets raars ook een hele tijd geleden, bij de Quarry missies. Het gele vierkantje bleef maar voor de ingang zweven. Nu niet meer omdat ik opnieuw was begonnen met de story line. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ja het is erg irritant dat zo'n ding blijft staan. Ik vind zo'n target ding al irritant Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Dat target ding kun je tog gewoon weghalen. Druk op T als je op de kaart kijkt. @Hieronder: Bewerkt: 8 september 2007 door MartyCeha Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Dat target ding kun je tog gewoon weghalen. Druk op T als je op de kaart kijkt. Dat weet ik Ik haal m ook altijd zo snel mogelijk weg gelukkig ken ik de hele kaar tuit mn hoofd nu, dus heb m niet veel meer nodig maarja ontopic denk ik maar.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.