Jump to content

Björn Borg

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie draagt er Björn Borg boxers/kleding?

Ik vind het best wel duur € 20 per onderbroek en ze zitten ook best strak.

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• DenkaanHenk

4

• Zillah

4

• Rene-GTA

4

Geplaatst: (bewerkt)

maatje van me, ik zelf niet...

EDIT : dit zal best gek klinken denk ik ineens :puh:

maar dat kwam omdat we laats in de stad waaren en hij dat toen zei, en wij het nutteloos vonden :puh:

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Ik Heb laatst een Björn Borg Boxer gekocht (voor vrouwen dan he)

En een Zwart shirtje heb ik ervan, en een schooltas..

Wel duur maarja ik hoef het niet te betalen. :7:)

Geplaatst:

Tuurlijk draag ik Bjorn borg!,Het is helemaal in dus daarom draag ik het ook.Overigens krijg je zo wel de meiden achter je aan en dan lekker zitten te geilen enzo. :Y

Geplaatst:

Ik draag geen Björn Borg boxers, ik draag Tommy Hilfiger boxers. :) En ik hoef ook geen Björn Borg ik vind het een beetje te duur. Die Tommy Hilfiger boxers kosten niet zo duur, ze waren in de aanbieding. :engel:

Geplaatst:

Ach, mij maakt het niet veel uit hoor, waarom moet iedereen persé een merk dragen...? :?

Je kunt ook zelfde iets voor véél minder geld kopen, tevens zijn veel bekende merken nog van vroeger...

Geplaatst:
Ach, mij maakt het niet veel uit hoor, waarom moet iedereen persé een merk dragen...? :?

Je kunt ook zelfde iets voor véél minder geld kopen, tevens zijn veel bekende merken nog van vroeger...

kijk met jou kan ik praten! _O_

Geplaatst:

20 euro voor een onderbroek.. Ben je echt gek, tevens zijn ze erg lelijk en bijna iedereen draagt ze. Ik hoef ze niet en iemand die ze aan heeft vind ik een meeloper...

Geplaatst:

Ach zo heb je mensen, net als mijn zus, ze wilt de nieuwste jas van burbery of zo iets, en dan weer een Björn Borg boxer shorts. Ach ja mensen, ik draag ook boxer shorts van €20 euro, maar niet allemaal tegelijk hoor, gewoon mooie boxertjes van de zeemand. Ik draag alleen merk van T-shirts en of jas *Nickelson* maar meer ook niet, hier is ook erg G-star en G-sus in de trek.

Ik draag het niet, waarom niet? Iedereen draagt het, ik ben origineel ik draag het niet.

€20 euro => 15 boxers of meer bij de zeeman, en ik moet zeggen ze zitten nog goed ook. :Y

Geplaatst:
Ach zo heb je mensen, net als mijn zus, ze wilt de nieuwste jas van burbery of zo iets, en dan weer een Björn Borg boxer shorts. Ach ja mensen, ik draag ook boxer shorts van €20 euro, maar niet allemaal tegelijk hoor, gewoon mooie boxertjes van de zeemand. Ik draag alleen merk van T-shirts en of jas *Nickelson* maar meer ook niet, hier is ook erg G-star en G-sus in de trek.

Ik draag het niet, waarom niet? Iedereen draagt het, ik ben origineel ik draag het niet.

€20 euro => 15 boxers of meer bij de zeeman, en ik moet zeggen ze zitten nog goed ook. :Y

je haalt me de woorden uit de mond

Geplaatst:
Waarom zou je zoveel geld betalen voor een onderbroek als niemand het ziet. :duh:

Mischien voor je vriendinnetje :D , maarja voor dat geld koop ik toch liever iets waardevollers. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...