Clowntje_93 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Wie draagt er Björn Borg boxers/kleding? Ik vind het best wel duur € 20 per onderbroek en ze zitten ook best strak. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) maatje van me, ik zelf niet... EDIT : dit zal best gek klinken denk ik ineens maar dat kwam omdat we laats in de stad waaren en hij dat toen zei, en wij het nutteloos vonden Bewerkt: 4 september 2007 door Plantebak Reageren
Zillah Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik Heb laatst een Björn Borg Boxer gekocht (voor vrouwen dan he) En een Zwart shirtje heb ik ervan, en een schooltas.. Wel duur maarja ik hoef het niet te betalen. Reageren
Marsmello Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Wijvenmerk vind ik het. 20 euries voor een onderbroek? 10 euro vind ik al veel! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Tuurlijk draag ik Bjorn borg!,Het is helemaal in dus daarom draag ik het ook.Overigens krijg je zo wel de meiden achter je aan en dan lekker zitten te geilen enzo. Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb 2 boxers van Bjorn en 1 zwart shirt Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik draag geen Björn Borg boxers, ik draag Tommy Hilfiger boxers. En ik hoef ook geen Björn Borg ik vind het een beetje te duur. Die Tommy Hilfiger boxers kosten niet zo duur, ze waren in de aanbieding. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hmm ik draag dat niet , mijn boxershorts kosten gewoon € 7,50 per stuk. Reageren
Wesley Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ach, mij maakt het niet veel uit hoor, waarom moet iedereen persé een merk dragen...? Je kunt ook zelfde iets voor véél minder geld kopen, tevens zijn veel bekende merken nog van vroeger... Reageren
Marsmello Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ach, mij maakt het niet veel uit hoor, waarom moet iedereen persé een merk dragen...? Je kunt ook zelfde iets voor véél minder geld kopen, tevens zijn veel bekende merken nog van vroeger... kijk met jou kan ik praten! Reageren
xgaming Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 20 euro voor een onderbroek.. Ben je echt gek, tevens zijn ze erg lelijk en bijna iedereen draagt ze. Ik hoef ze niet en iemand die ze aan heeft vind ik een meeloper... Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Waarom zou je zoveel geld betalen voor een onderbroek als niemand het ziet. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ach zo heb je mensen, net als mijn zus, ze wilt de nieuwste jas van burbery of zo iets, en dan weer een Björn Borg boxer shorts. Ach ja mensen, ik draag ook boxer shorts van €20 euro, maar niet allemaal tegelijk hoor, gewoon mooie boxertjes van de zeemand. Ik draag alleen merk van T-shirts en of jas *Nickelson* maar meer ook niet, hier is ook erg G-star en G-sus in de trek. Ik draag het niet, waarom niet? Iedereen draagt het, ik ben origineel ik draag het niet. €20 euro => 15 boxers of meer bij de zeeman, en ik moet zeggen ze zitten nog goed ook. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ach zo heb je mensen, net als mijn zus, ze wilt de nieuwste jas van burbery of zo iets, en dan weer een Björn Borg boxer shorts. Ach ja mensen, ik draag ook boxer shorts van €20 euro, maar niet allemaal tegelijk hoor, gewoon mooie boxertjes van de zeemand. Ik draag alleen merk van T-shirts en of jas *Nickelson* maar meer ook niet, hier is ook erg G-star en G-sus in de trek.Ik draag het niet, waarom niet? Iedereen draagt het, ik ben origineel ik draag het niet. €20 euro => 15 boxers of meer bij de zeeman, en ik moet zeggen ze zitten nog goed ook. je haalt me de woorden uit de mond Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Waarom zou je zoveel geld betalen voor een onderbroek als niemand het ziet. Mischien voor je vriendinnetje , maarja voor dat geld koop ik toch liever iets waardevollers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.