Jump to content

Björn Borg

Recommended Posts

Geplaatst:

Nooit dat ik 20 euro ga besteden aan zo'n boxer. Gewoon goedkope dingen, net of ik gangster ben met m'n Bjorn Borg. Ook vind ik het er helemaal niet mooi uitzien bij meisjes, van mij mogen ze hun string gewoon aanhouden ;)

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• DenkaanHenk

4

• Zillah

4

• Rene-GTA

4

Geplaatst:

Ik zelf heb alleen een paar boxers van Björn Borg.

En ik moet zeggen dat ze erg lekker zitten :D Alleen 1 nadeel: TE DUUR :duh:

Geplaatst:

Ik koop er 3 voor een tientje op de markt.

Als je ze voor 20 piek per stuk koopt alleen voor je vriendin.

Kan je beter een ringetje kopen ofso voor haar.

Geplaatst:

Ik vind t een beetje overdreven, de kleren zijn niet echt mooi gestyled ofzo, het zij ngewoon shirts met handgeshreven Björn Borg erop..

'k Vind Diesel enzo leuker

Geplaatst:

ZEEMAN?! :schater:

Kom op zeg dat je geen merken draagt oké maar je koopt toch niet bij de Zeeman? :schater:

Ik wil daar echt nooit gezien worden hoor. :7

Geplaatst:
ZEEMAN?! :schater:

Kom op zeg dat je geen merken draagt oké maar je koopt toch niet bij de Zeeman? :schater:

Ik wil daar echt nooit gezien worden hoor. :7

Neej stel je voor dat je eraan dood gaat... :7

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom zou je zoveel geld betalen voor een onderbroek als niemand het ziet. :duh:

nouw... wie zegt dat niemand het ziet

Inderdaad de truc is om dat randje dat misschien een paar centimeter dik is met de tekst "Björn Borg" te laten zien(dus boven je broek laten uitsteken) en dan ben je helemaal hip.

Bjorn%20Borg.jpg

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Van Björn Borg niet, wel van Calvin Klein en Diesel. Een merk staat gewoon beter. En als mensen dat meeloper vinden, kan me eigenlijk vrij weinig schelen, want de mensen die dat zeggen zijn vaak sullen (ik spreek nu niet over de mensen op dit forum die dat zeggen, want daar kan ik natuurlijk niet over oordelen ;) ).

Geplaatst:
Waarom zou je zoveel geld betalen voor een onderbroek als niemand het ziet. :duh:

nouw... wie zegt dat niemand het ziet

Inderdaad de truc is om dat randje dat misschien een paar centimeter dik is met de tekst "Björn Borg" te laten zien(dus boven je broek laten uitsteken) en dan ben je helemaal hip.

Bjorn%20Borg.jpg

ja, laten we dan allemaal onze shirt zo omhoog houden, kunnen we netzogoed gelijk een t-shirt aandoen zodat je zelfs je navel ziet :7

ZEEMAN?!

Kom op zeg dat je geen merken draagt oké maar je koopt toch niet bij de Zeeman? schater.gif

Ik wil daar echt nooit gezien worden hoor.

wat maakt t uit of je zeeman onderbroeken draagt, mja ik zou er ook niet gezien willen worden hoor maar toch :7

Geplaatst:
Wie draagt er Björn Borg boxers/kleding?

Ik vind het best wel duur € 20 per onderbroek en ze zitten ook best strak.

ja ik heb er een paar gekregen , maar zelf echt kopen , nee €20,- vind ik te duur voor woorden :duh:

Geplaatst:

Dat merk ken ik eigenlijk niet. Ondergoed kan me eigenlijk niet erg veel schelen. Bijna niemand ziet je onderbroek (hoewel mijn broek bijna onder m'n kont hangt ^_^ ) en als er nou een naampje opstaat of niet, verschil zul je niet voelen. Zo'n ondergoed dat spant aan m'n benen enzo draag ik wel niet, dat vind ik erg ambetant lopen. Ik heb ondergoed dat 'los' zit (weet even de naam niet van hoe ze dat noemen). Ik ken ook niemand die zo'n onderbroeken dragen.

Geplaatst:

@ Clowntje93: Stel je voor dat je een boxershort koopt bij de Hema/Zeeman, nou ja mijn laatste boxers komen van?? Geen idee eigenlijk, maar het was even als voor beeld, trouwens wat is er erg aan als je in zo'n winkel komt? Oh wacht, je loopt ook vast niet bij Mediamarkt omdat het daar goedkoper is ( soms) want stel je voor dat zou een schande wezen, weet je dat je nu werkelijk als clown in dit topic staat?

Man man man, sommige lui zijn erg kinderachtig, want een winkel staat er bekend om dat deze goedkoop is en gelijk wil niemand er komen, ze verkopen wel degelijk spul voor kleding ( Zoals kinder kleding). Ik wil jou nog wel eens zien als je arm bent en niks anders kan kopen. (Voorbeeld).

In iedergeval Björn Borg, of wie dan ook kan wel lachen dat er zoveel gekken in zijn ondergoed lopen.

Geplaatst:

Ach, hokjesgeest, generaliserend, vooroordeel, valse beschuldiging, 't kan van alles zijn... :clown:

Ikzelf vind Björn Borg-boxershorts werkelijk 't toppunt van decadentie, want waarom moet je nou met zulke dure boxershorts rondlopen? Enkel voor 't merk? Kom op man, da's toch nergens voor nodig; 't Zal best dat ze lekker zitten, maar er is echt wel goedkoper ondergoed te vinden dat óók lekker zit. Maar als je 't geld hebt, ik hou je zeker niet tegen hoor :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...