RTS Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Nope ik heb ze niet, zijn net iets te duur voor mij. Ik houd het bij de kleurige Chasin' boxers, €12,50 per stuk. Ik heb overigens wel van boxers van 15-20 euro maar niet van Bjorn Borg (=iedereen loopt ermee, vandaar). Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ach, mij maakt het niet veel uit hoor, waarom moet iedereen persé een merk dragen...? Je kunt ook zelfde iets voor véél minder geld kopen, tevens zijn veel bekende merken nog van vroeger... Jah helemaal gelijk het woord denk ik ook allemaal in dezelfde fabriek gemaakt alleen dan krijgt die er een plaatje van Björn Borg op en die is dan duurder . Ik vind het ook wel erg duur hoor 20 euro voor eigelijk dezelfde onderbroek als nie blanko van die Hema. En ik heb wel eens van die andere onderbroeken aan ( wel Boxers natuurlijk ) en dan ben je gelijk weer niet in weet je wat ze kunnen de ,,!,, krijgen. Een boze gtaman122 ( just kidding ) MVG, gtaman122 Reageren
Zillah Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Zo Wordt tie meestal gedragen, Reageren
Mirrrr Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik moet eerlijk zeggen dat ik BB boxers bij een man erg sexy vind staan Ik geef dus ook met liefde 20 euro voor een boxershort uit dan Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Mja ik heb wel een stuk of 20 boxershorts liggen , maar niet van Bjorn Borg. Gewoon van de hema , kosten € 7,50 per stuk ofzo. Liever 20 van een normale prijs , dan een paar dure. Die ik draag vind ik opzich niks mis mee , mijn broeken zakken altijd af. Dat is het model broek , dan zie je me boxershort ook hangen. Riemen vind ik niet lekker zitten. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 @ Clowntje93: Stel je voor dat je een boxershort koopt bij de Hema/Zeeman, nou ja mijn laatste boxers komen van?? Geen idee eigenlijk, maar het was even als voor beeld, trouwens wat is er erg aan als je in zo'n winkel komt? Oh wacht, je loopt ook vast niet bij Mediamarkt omdat het daar goedkoper is ( soms) want stel je voor dat zou een schande wezen, weet je dat je nu werkelijk als clown in dit topic staat? Man man man, sommige lui zijn erg kinderachtig, want een winkel staat er bekend om dat deze goedkoop is en gelijk wil niemand er komen, ze verkopen wel degelijk spul voor kleding ( Zoals kinder kleding). Ik wil jou nog wel eens zien als je arm bent en niks anders kan kopen. (Voorbeeld). In iedergeval Björn Borg, of wie dan ook kan wel lachen dat er zoveel gekken in zijn ondergoed lopen. Nee maar Zeeman staat gewoon bekend om (1) slechte kwaliteit en (2) dat er veel arme mensen kopen. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Zo'n Björn Borg boxer dragen de meesten omdat het in is. Een jaar geleden zag ik ze het meeste en nu zie ik ze minder. Maar omdat je erbij wilt lopen wil je dus het liefst zo vaak mogelijk zo'n boxer aanhebben, maar als je voor elke dag in de week een schone onderbroek wilt hebben - van Björn Borg natuurlijk - ben je heel wat zakgeld kwijt. Want ja, je gaat toch niet de halve week met één onderbroek lopen (wat wel gebeurt). Je kan ook een goedkope onderbroek kopen en dan met de juiste spullen je eigen naam erop zetten. In mijn geval is er ook een modeontwerper die Ferré heet, dus dat is dan ook niet meer nodig. En die Ferré onderbroeken zijn nog wel wat duurder dan die van Björn Borg. Reageren
Zillah Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 @ Ferre Ja er zijn inderdaad mensen die dat doen, Zoals paar op school bij mij Zo vies vind ik dat he. Ik heb zelf ook nog paar Boxers van Armani zijn eerlijk gezegt beter van kwaliteit en kosten bijna net zoveel. (wel vrouwelijke he) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik draag weleens björn borg. zelf vind ik dat veel mensen het dragen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik draag weleens björn borg.zelf vind ik dat veel mensen het dragen omdat ze die laten zien , wieweet hebben ook wel vet veel anderem merken alleen laten ze die niet zien Reageren
PIERRO P Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik vind het nogal dom. 20 Euro betalen alleen maar om een onderbroek te hebben waar de naam van een persoon opstaat die je nog nooit hebt ontmoet. Dit valt bij mij onder geldverspilling Reageren
Verrity Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Bwahahhaha Nee nog nooit gedragen xD Het is in de Bijenkorf trouwens E24 ,- Ik draag trouwens gewoon witte boxers van Hugo Boss E 26 ,- voor 3 Reageren
Neville Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Even een preek van de wijze... wat zeg ik nou ik schiet er zelf van in de lach.. anyway, van Neville... Ondergoed en andere kleding zijn een basisbehoefte, en zijn nodig om te overleven. Geld, hebben wij niet nodig om te overleven, maar wel nodig om een "alledaags" bestaan te leiden. Ok nu we dat weten kan ik mijn preekje houden... Ondergoed dragen wij onder andere omdat het hygiënisch is, maar ook omdat je geen koude ballen wilt... Om ondergoed te kopen, moet je geld betalen, dat heet: consumeren. Je hebt verschillende merken ondergoed. Je hebt huismerken, en dure merken, zoals de populaire Björn Borg. Omdat kinderen weinig levenservaring hebben, en niet weten hoe ze met geld om moeten gaan, kopen ze 2 BB boxers voor 40 euro, terwijl je bijvoorbeeld bij de Hema voor datzelfde bedrag misschien wel 30 boxers kunt krijgen. Nu vragen wij ons allen af: Waarom geeft de (zwaar ongedisciplineerde/ongemanierde/dwaze) jeugd van tegenwoordig, meer geld uit, voor minder goederen (boxers) van vaak dezelfde kwaliteit? Heel simpel: Zoals eerder gezegd, kinderen zijn dwaas, vooral in de puberteit, laten we dat wel even toegeven. En omdat op 1 of andere manier BB in is, wil iedereen het dragen om bij de groep te horen. Dat geeft hun een gevoel van "veiligheid" maar ze voelen zich er ook stoerder door, doordat ze zich veilig voelen. Dus, bijna een complete school gaat als een kudde schapen achter het groepje van popi jopis aan, en worden daarbij ook meelopers, wat ze hoogstwaarschijnlijk al waren, maargoed dat terzijde. En om die reden, dat zowat de hele school bij mij BB draagt, draag ik het niet. En ik heb een hekel aan elk merk van meer dan 10 euro, dat door meer dan 500 leerlingen op een school van gemiddeld 800 leerlingen wordt gedragen. En om de preek af te sluiten geef ik jullie allen 1 advies waar je, als je een weldenkend individu bent, zeker wat aan hebt: Wees geen kuddedier, en koop geen merkkleding om erbij te horen, want het is reteduur en vaak zit het niet eens zo geweldig als je dacht. En daarbij geef jij onnodig veel zakgeld uit. En daarbij betaal je niet voor het kledingstuk, je betaald alleen voor het logo van het merk dat op het kledingstuk zit. Merkkleding zoals schoenen van NIKE, worden vaak in lageloon landen gemaakt, door arbeiders onder slechte omstandigheden merkkleding maken voor een hongerloontje. Ik hoop dat jullie dit allen in jullie achterhoofd houden. Nou dit was mijn preek voor vanavond! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik draag bjorn bjorge omdat ik het lekker vind zitten maar ieder zijn eigen mening, mensen vinden ballenknijpers ook lekker zitten ik niet Reageren
Zillah Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 @ Neville Aan de ene kant is het waar maar wie zegt dat die mensen maar 2 boxers kopen. Tenminste de meeste mensen die het kopen het het geld er wel voor anders zouden ze het niet uitgeven. En de meeste mensen die het kopen, hebben vast wel genoeg geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.