Jump to content

Björn Borg

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• DenkaanHenk

4

• Zillah

4

• Rene-GTA

4

Geplaatst:
Ik draag weleens björn borg.

zelf vind ik dat veel mensen het dragen

omdat ze die laten zien , wieweet hebben ook wel vet veel anderem merken alleen laten ze die niet zien :puh:

Als ik na het voetballen ga douchen heeft iedereen zo een boxer aan

dat is geen toeval

soms draag ik i.p.v. Bjorn Borg UOMO

Geplaatst:
Even een preek van de wijze... wat zeg ik nou ik schiet er zelf van in de lach.. anyway, van Neville... ^_^

Ondergoed en andere kleding zijn een basisbehoefte, en zijn nodig om te overleven. Geld, hebben wij niet nodig om te overleven, maar wel nodig om een "alledaags" bestaan te leiden. Ok nu we dat weten kan ik mijn preekje houden...

Ondergoed dragen wij onder andere omdat het hygiënisch is, maar ook omdat je geen koude ballen wilt...

Om ondergoed te kopen, moet je geld betalen, dat heet: consumeren.

Je hebt verschillende merken ondergoed. Je hebt huismerken, en dure merken, zoals de populaire Björn Borg.

Omdat kinderen weinig levenservaring hebben, en niet weten hoe ze met geld om moeten gaan, kopen ze 2 BB boxers voor 40 euro, terwijl je bijvoorbeeld bij de Hema voor datzelfde bedrag misschien wel 30 boxers kunt krijgen.

Nu vragen wij ons allen af: Waarom geeft de (zwaar ongedisciplineerde/ongemanierde/dwaze) jeugd van tegenwoordig, meer geld uit, voor minder goederen (boxers) van vaak dezelfde kwaliteit?

Heel simpel: Zoals eerder gezegd, kinderen zijn dwaas, vooral in de puberteit, laten we dat wel even toegeven.

En omdat op 1 of andere manier BB in is, wil iedereen het dragen om bij de groep te horen.

Dat geeft hun een gevoel van "veiligheid" maar ze voelen zich er ook stoerder door, doordat ze zich veilig voelen.

Dus, bijna een complete school gaat als een kudde schapen achter het groepje van popi jopis aan, en worden daarbij ook meelopers, wat ze hoogstwaarschijnlijk al waren, maargoed dat terzijde.

En om die reden, dat zowat de hele school bij mij BB draagt, draag ik het niet. En ik heb een hekel aan elk merk van meer dan 10 euro, dat door meer dan 500 leerlingen op een school van gemiddeld 800 leerlingen wordt gedragen.

En om de preek af te sluiten geef ik jullie allen 1 advies waar je, als je een weldenkend individu bent, zeker wat aan hebt: Wees geen kuddedier, en koop geen merkkleding om erbij te horen, want het is reteduur en vaak zit het niet eens zo geweldig als je dacht. En daarbij geef jij onnodig veel zakgeld uit.

En daarbij betaal je niet voor het kledingstuk, je betaald alleen voor het logo van het merk dat op het kledingstuk zit. Merkkleding zoals schoenen van NIKE, worden vaak in lageloon landen gemaakt, door arbeiders onder slechte omstandigheden merkkleding maken voor een hongerloontje.

Ik hoop dat jullie dit allen in jullie achterhoofd houden.

Nou dit was mijn preek voor vanavond! :cya:

Björn Borg komt uit Zweden hoor... Maar zou het misschien niet ook kunnen dat die rijke merken meer geld erin stoppen waardoor ze veel fijner zitten en dat dat misschien de rede is dat veel mensen het dragen...? En je kan niet zeggen dat elke onderbroek hetzelfde zit, want jij hebt nog nooi BB gedragen. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
zijn meschien wel duur maar ze zitten wel lekker, en als je een goeie baan hebt kun je ze tog ook betalen ! :Y

ook kan je ze betalen ik denk dat je heel wat geld kan besparen door andere boxers te kopen

neem als voorbeeld de boxers van verrity

bjornborg boxer = 20€

hugo boss boxer = 3 voor 26 : 1 voor 8.50 ofsoiets ;)

dan ben je 11.50€ goedkoper uit

en eerlijk is eerlijk hugo boss is ook een goeie merk :)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Je kan het nu maar beter niet meer gaan kopen.

Zowat iedereen draagt het omdat het zogenaamd 'hip' is.

Zo was dat ook ooit eens met 'jumpstyle'

Tijdje geleden was je 'hip' als je kon jumpen.

Nu ben je ouderwets als je jumpt.

Zo zal het ook gaan met Björn Borg:

Over een tijdje ben je ook ouderwets als je BB draagt...

...en dan liggen er 3 onderbroeken van BB voor €60,- in je kast zonder dat ze ooit nog eens aangetrokken worden ;)

BB is zonde van het geld.

Geplaatst:

Je kan het nu maar beter niet meer gaan kopen.

Zowat iedereen draagt het omdat het zogenaamd 'hip' is.

Zo was dat ook ooit eens met 'jumpstyle'

Tijdje geleden was je 'hip' als je kon jumpen.

Nu ben je ouderwets als je jumpt.

Zo zal het ook gaan met Björn Borg:

Over een tijdje ben je ook ouderwets als je BB draagt...

...en dan liggen er 3 onderbroeken van BB voor €60,- in je kast zonder dat ze ooit nog eens aangetrokken worden ;)

BB is zonde van het geld.

Helemaal gelijk, daarom heb ik er ook geen een.

Geplaatst:
Het gaat erom dat hij lekker zit. En voor €20 koop je een heleboel andere dingen.

Precies , je koopt er veel anderen mee , alleen ik moet zeggen dat ze echt lekker zitten , ik heb ze zelf niet gekocht want dat vind ik dus echt te duur , ik heb nu van €7,50 zoiets , eigenlijk is dat al duurzat :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...