Jump to content

Björn Borg

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• DenkaanHenk

4

• Zillah

4

• Rene-GTA

4

Geplaatst:
Ik ga geen 20 Euro betalen voor iets wat'k toch vol schijt..

Haha ben ik ook met je eens, alleen sgijt ik me onderbroeken niet echt vol

Geplaatst:

Ik vind ze Top zitten of ik ze nou vol schijt of niet.

en bij mij zijn ze het geld wel waard, al betaal ik ze zelf niet.

Geplaatst:

Ik heb 2 Bjorn Borg's en die zitten wel lekker alleen je moet er het dubbele op betalen als een normale boxer van hema. Als dat verlaagt wordt koop ik er wel meer!

Geplaatst:

Als je ze zelf moet betalen draag je ze zeker niet meer.

Geplaatst:

Als je ze zelf moet betalen draag je ze zeker niet meer.

mmm, nee want dan heb ik het geld er niet voor. ;)

Geplaatst:

Zojuist 23 (!) posts met kulargumenten, beledigingen en andere flauwekul verwijderd. Kunnen de betrokken dames en heren zich in de rest van het topic wel gedragen?

Geplaatst:

Ik heb 2 weken geleden 2 onderbroeken gehaald. zwart met blauwe band en een zwart met roze band! ze kosten 37.50 voor 2. Tjaa mij moeder betaalde!

Geplaatst:
20 euro voor een onderbroek.. Ben je echt gek, tevens zijn ze erg lelijk en bijna iedereen draagt ze. Ik hoef ze niet en iemand die ze aan heeft vind ik een meeloper...

Waarom zou iemand die bepaalde kleding draagt gelijk een meeloper moeten zijn? :?

Als diegene die ze dragen het mooi vinden laat hun lekker dragen dan moet je niet gaan zeggen dat ze meelopers zijn :duh:

Dubbeh.

Geplaatst:

Lantyz! Ik koop voor jou wel zo'n leuke Bjorn Borg onderbroek :D Ben benieuwd hoe het je staat :puh:

Meelopers :dans: Ik wou gewoon eens een keer weten hoe ze zaten en het beviel me wel ^_^ .

Ik overweeg zelfs om er nog een te halen 8)

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Het spijt me dat ik dit topic bump, maar ik heb er vandaag nog een duscussie over gehad dus ik wou even mijn mening kwijt :dans:

Ik vind het maar meeloper boxers, dan iniedergeval die zonder een patroontje. Ik verkoop ze wel, Van de groothandel, een beetje stiekum dus maarja. 2 voor 20, zelf draag ik alleen maar hema boxers ^_^ (die met het oranje randje) Bjornborg is onzin. Al helemaal die meisjes die dan honderd keer meer bukken op de dag dat ze zon ding aan hebben of laatst zag ik iemand die de hele dag in eens aan zn buik zat te krabben zodat zn shirt omhoog ging. Onzin dus die bjorn borg :duh: 120 euro voor een vest is ook zeeer duur maar als het ook zeeer zeeer mooi zou zijn zou ik het kopen, maar boxers van 20 euro, nee.

Lars

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...