Jump to content

Björn Borg

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie is bjorn borg ik zie af en toe wel eens een tas met die naam en er zit er een in het winkel centrum.naar mijn mening is het allemaalBLEH[/font]bijna iedereen koopt het om stoer te doen. ik bedoel kom nou het is hetzelfde als een normale tas.

Bewerkt: door 1973
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• DenkaanHenk

4

• Zillah

4

• Rene-GTA

4

Geplaatst:
wie is bjorn borg ik zie af en toe wel eens een tas met die naam en er zit er een in het winkel centrum.naar mijn mening is het allemaalBLEH[/font]bijna iedereen koopt het om stoer te doen. ik bedoel kom nou het is hetzelfde als een normale tas.

Wat jij vind, maar zoiets heet mode ik denk toch dat de meeste mensen hier liever met een bekend merk lopen dan een onbekend. Ik heb zelf 2 Bjorn Bjorg boxers, ik vind ze wel mooi en ze zitten lekker.

Geplaatst:

Wat jij vind, maar zoiets heet mode ik denk toch dat de meeste mensen hier liever met een bekend merk lopen dan een onbekend. Ik heb zelf 2 Bjorn Bjorg boxers, ik vind ze wel mooi en ze zitten lekker.

Björn Borg is een bekende Tenisser, teminste was een bekende, nu is hij natuurlijk bekend door zijn Björn Borg als merknaam.

_41404958_borg_action_416x300.jpg

Björn Borg ( middelste ) is al aardig op zijn leeftijd en speelt alleen nog wedstrijden voor zijn plezier. overigens verdiend hij nu genoeg aan het Merk "Björn Borg.

De andere twee op de foto zijn natuurlijk de wereldkampioen Roger Federer en de nummer 2 Rafael Nadal

Geplaatst:

Zelf heb ik 6 onderbroeken van Björn Borg en een t-shirt, maat sommige dingen gaan gewoon te ver. BB schoenen en sokken. Ik zie sommige mensen gewoon daarmee lopen. Blah.

Geplaatst:

Ik heb alleen een jas ervan, kostte me maar 20 euro op de zwarte markt. Mijn boxers koop ik gewoon bij de zeeman :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nou in het verleden een top tenniser. Nee ik draag geen onder broeken van Björn Borg. Veet te duur 20 euro perstuk

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik draag alleen maar Bjorn Borg. Ze zijn mooi en zitten geweldig. Ze kruipen niet op als de andere onderbroeken die ik had. Ik heb wel alleen maar foute kleuren :puh: Zo heb ik een roze, een gele, een paarse en nog wel meer :7

Bij mij in de klas ( groep 8 :duh: ) zijn de Björn Borg onderbroeken helemaal een rage !

Ik zelf heb er 6, maar andere kinderen uit mijn klas die hebben er veel meer. ^_^

Ik heb nu inmiddels ook al 2 Chasin Denim onderbroeken :D

Bewerkt: door swiggers

Als ik een Björn Borg boxer ga kopen, kies ik blauw of rood. :7

Edit: Sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat ie niet poste.

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Doe mij maar merkloze onderboksems. vind het dikke onzin om daar zoveel geld aan uit te geven. mensen dragen het ook alleen om stoer te doen. als je ze vraagt weet niemand wie die kerel eigenlijk is. daarnaast komt er ook nog eens bij dat het ontwerp zo simpel is dat de eerste de beste halve mongool ze ook kon maken. en mensen maken er ook zoon stampei van. bah. ik hoef geen onderbroeken van een impotente grijze homo[/font] (kijk niet als je dit merk wel leuk vind)

ik heb er geen 1 en ik hoef er ook geen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Tuurlijk draag ik Bjorn borg!,Het is helemaal in dus daarom draag ik het ook.Overigens krijg je zo wel de meiden achter je aan en dan lekker zitten te geilen enzo. :Y

Tering jantje, Wat ben jij voor een ***. Ja ik mag je hier niet uit gaan schelden. Maar dit vind ik nergens op slaan. Je gaat het dragen omdat je erbij wil horen enz. Sorry hoor. Maar dat vind ik echt Kansloos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...