Jump to content

Pokemon Emerald

Recommended Posts

Geplaatst:

er is een Hartyama die er heel vreemt uitziet, hij heeft hele andere kleuren en hij geeft bij zijn intro sterretjes

je moet hem dan wel net tegen komen :Y

hier is een screen:

hartyamapu5.png

Geplaatst:

Dat is een shiny pokemon

Daar zijn er heel veel van zoals mewtwo met groene staart enz.

Je moet heel veel geluk hebben voor shiny pokemons.

Dus als je er 1 hebt heb je geluk.

Groeten RS-modder

Geplaatst:

Ah men.

Ik speel het alweer bijna 2 jaar.

En ik ben nog geen ****** shiny pokemon tegengekomen.

O.K. ik heb wel Mew, Mewtwo, die 3 zeldzame vogels enz uit Pokemon Yellow

• 2 maanden later...
Geplaatst:

hey mensen,

ik speel ook emerald en ben over nieuw begonnen.Maar ik wil me pokemon naar lvl 100 trainen alleen k weet niet bepaald waar je zeg maar moet trainen. :N

kan iemand me dat vertelle? want de trainers kan je wel vaker verslaan maar diej zijn dan niet op hoge levels.

en kep geen gedult :schater::D

Geplaatst:

Je pokemons naar level honderd trainen is een kwestie van het spel uit te spelen en alle trainers te verslaan , versla de pokemon league net zoveel tot je pokemons op level honderd zijn. Of zoek rare candy's , dat zijn snoepjes die je aan je pokemon kunt geven. Daarme kun je je pokemons mee level uppen , er zijn maar een stuk of 10 rare candy's te vinden in elk pokemon spel. Succes met het trainen van je pokemons. ;)

Geplaatst:
Je pokemons naar level honderd trainen is een kwestie van het spel uit te spelen en alle trainers te verslaan , versla de pokemon league net zoveel tot je pokemons op level honderd zijn. Of zoek rare candy's , dat zijn snoepjes die je aan je pokemon kunt geven. Daarme kun je je pokemons mee level uppen , er zijn maar een stuk of 10 rare candy's te vinden in elk pokemon spel. Succes met het trainen van je pokemons. ;)

ik weet dat er rarecandys zijn maar diej wil k neij want dan zijn je pokemon niet op hun sterkst ik heb een pkmn op lvl 100 gehad maar toen moest ik alletrainers verslaan dus er is er geen een over -.- drom ben k opnieuw begonne

Geplaatst:

Dan is er geen andere optie , want het spel pokemon bestaat uit trainen. Je doel is om de beste pokemon trainer te worden , dus het is een kwestie van volhouden. Je kunt ook gebruik maken van cheat apparaten die je op Bol kunt kopen , maar daar maak je het spel wel minder leuk mee. Ik zelf zou nooit overnieuw beginnen met een spel als pokemon , aangezien het teveel van hetzelfde is. Als je overnieuw begint in GTA zijn er allemaal verschillende missies , in pokemon is het constant dezelfde missie. En dat is trainen. :Y

Geplaatst:
Dat is een shiny pokemon

Groeten RS-modder

ik heb er 3 dus...

• 5 maanden later...
Geplaatst:

wow volgens mij spreek je niet de waarheid want er is een kans van 1 op 80.000 ongeveer dat je er een tegenkomt staat op alle pokemon sites !

Geplaatst:

Niet waar ik ken mensen die wel zo'nbeetje alle pokemon shiny hebben. Je krijgt simpel Shiny's door te chainen en dat is de hele tijd tegen 1 soort pokemon vechten. Je komt er dan sneller 1 tegen. Dat is vooral handig ik pokemon d/p daar heb je soms een invasie van 1 soort pokemon

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dat is een shiny pokemon

Groeten RS-modder

dat is geen shiny pokemon volgens mij is het fout in het spel want ik ken veel glitches maar ik heb nog zo een pokemon gezien.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dat is een shiny pokemon

Groeten RS-modder

dat is geen shiny pokemon volgens mij is het fout in het spel want ik ken veel glitches maar ik heb nog zo een pokemon gezien.

ik heb pokemon emerald speel het al 3.5 jaar heb alle pokemons bijna allemaal level 100

maar heb nog nooit een shiny pokemon tegengekomen

Geplaatst:

Dat is gewoon een shiny Hariyama. De kans dat je een shiny pokemon tegenkomt zonder te chainen is 1/8192 en is dus gewoon mogelijk.

Geplaatst:
Dat is gewoon een shiny Hariyama. De kans dat je een shiny pokemon tegenkomt zonder te chainen is 1/8192 en is dus gewoon mogelijk.

dat weet iedereen dat het een shiny hariyama is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...