De Stofzuiger Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dat is gewoon een shiny Hariyama. De kans dat je een shiny pokemon tegenkomt zonder te chainen is 1/8192 en is dus gewoon mogelijk. dat weet iedereen dat het een shiny hariyama is Ik zij dat het gewoon een shiny Hariyama is,b.v. cesar zij dat het waarschijnlijk niet waar is en het dus ongewoon is. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dat is gewoon een shiny Hariyama. De kans dat je een shiny pokemon tegenkomt zonder te chainen is 1/8192 en is dus gewoon mogelijk. dat weet iedereen dat het een shiny hariyama is Ik zij dat het gewoon een shiny Hariyama is,b.v. cesar zij dat het waarschijnlijk niet waar is en het dus ongewoon is. ok Reageren
viccie211 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Niet waar ik ken mensen die wel zo'nbeetje alle pokemon shiny hebben. Je krijgt simpel Shiny's door te chainen en dat is de hele tijd tegen 1 soort pokemon vechten. Je komt er dan sneller 1 tegen. Dat is vooral handig ik pokemon d/p daar heb je soms een invasie van 1 soort pokemon Chainen is pas gekomen in diamond en pearl dat had je in emerald nog niet. ontopic: voor pokemon uit level 100 is het handig om records te mixen met mensen die er ook veel hoog hebben, dan krijg je hun secret base in je spel en kan je tegen een computer met zijn party vechten. Zo train ik in emerald. PS.kennen jullie de cloning glitch al hij is echt verekte handig. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Niet waar ik ken mensen die wel zo'nbeetje alle pokemon shiny hebben. Je krijgt simpel Shiny's door te chainen en dat is de hele tijd tegen 1 soort pokemon vechten. Je komt er dan sneller 1 tegen. Dat is vooral handig ik pokemon d/p daar heb je soms een invasie van 1 soort pokemon Chainen is pas gekomen in diamond en pearl dat had je in emerald nog niet. ontopic: voor pokemon uit level 100 is het handig om records te mixen met mensen die er ook veel hoog hebben, dan krijg je hun secret base in je spel en kan je tegen een computer met zijn party vechten. Zo train ik in emerald. PS.kennen jullie de cloning glitch al hij is echt verekte handig. nee? Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 je moet de pokemon league uitgespeeld hebben en op de battle frontier kunnen(het kan alleen op emerald) 1.save voor de computer in de battle tower. 2.doe de pokemon(s) die je wilt clonen in een box 3.ga uit de computer 4.save weer 5.haal je pokemon(s) uit de computer maar save niet!!! 6.loop naar het meest linkse vrouwtje(link multi battle) 7.praat me haar 8.kies twee pokemons waar mee je zou gaan vechten 9.dan zegt ze dat ze je spen moet saven als je YES kiest staat het spel een seconde stil en dan gebeurt de glitch. 9.het saving screen komt en als ze vraagt of je het spel wil overschrijven(2e YES of NO na de glitch) zet je spel uit(softresetten kan wel maar dat raad ik je niet aan) 10 als je je spel aan zet zie je dat je voor het vrouwtje staat terwijl je voor de pc voor het laast savede. 11.je zien nu dat je pokemon(s) en in je box en in je party zitten. (het kan tot vijf pokemon's waar van er twee van de zes NIET ledgends moeten zijn). Reageren
Soulreaver Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 vroeger had ik zon emulator van gameboy advance daarmee kon je gamesharken bijv alle pokemon shiny of alle pokemon lvl 100 of deze pokemon kom je daalijk tegen alleen dat verpest het spel O__o Reageren
viccie211 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) volgensmij zijn emulator's hier toch warez????(ik weet het niet zeker) edit:108ste post(ik ben de 100ste vergeten) Bewerkt: 9 februari 2009 door viccie211 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.