Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind deze minder. De achtergrond is niet zo mooi, je hebt een beetje in zwart-wit gebrushed en daar een paar C4D's tussen gegooid. De kleuren passen dus helemaal niet bij elkaar. Je kan best alles eerste even in zwart-wit zetten (CTRL+SHIFT+U) en dan alles te samen kleur geven (CTRL+B). De render past niet bij de achtergrond, en je hebt veel te veel over de render heen gebrushed. Randje is ook mislukt aangezien ik het alleen maar links boven zie. Tekst kan ik dan weer helemaal niet vinden? Een 2.5/10.

Het is je derde maar, dus blijven oefenen, en ze gaan wel verbeteren. :)

Geplaatst:
Randje is ook mislukt aangezien ik het alleen maar links boven zie. Tekst kan ik dan weer helemaal niet vinden?

Klopt, en dat van tekst, ik heb geprobeerd maar op 1 of andere manier lukte tekst niet :S :duh:

:tu:

Geplaatst:

Ik had al eerder gezegt dat je de effecten over de render had moeten erasen bij je anime probeersel voor de rest kan ik er niet zo veel over zeggen.

volg veel tut's daar leer je goed van...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...