Jump to content

Hoe boten opslaan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, :cya:

in San Andreas kun je je auto in een garage opslaan.

maar waar kun je boten opslaan??? is dit wel mogelijk??? zo ja waar en hoe???

dat je een boot ook in een garage kunt opslaan snap ik wel.

alleen heb ik daar dus niks aan. :D

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

13

• Bling

4

• MartyCeha

4

• Dx11

3

Geplaatst:

Nee kan niet volgens mij.

Alleen boten met vaste spawnplekken blijven staan (denk ik).

Geplaatst:

als dat zo is weet je dan misschien een vaste spawnplek van die politie boot die ene die kan schieten??? :D

Geplaatst:
als dat zo is weet je dan misschien een vaste spawnplek van die politie boot die ene die kan schieten??? :D

Welk Deze?

Geplaatst:

Ik denk dat je de Predator bedoelt? Deze heeft helaas geen vaste spawnplek, maar als je politie krijgt vaart hij achter je aan als je op het water bent.

Geplaatst:

Er bestaat wel een kleine opslagplaats voor boten, maar deze is enkel voor de wat kleinere boten bruikbaar. De betreffende opslagplaats is aan de stijger, naast Mike Toreno’s ranch, te vinden.

Hieronder een screen die ik met de 'zoekfunctie' gevonden had.

saveplaceboat11za.jpg

{Edit} Om het overzichtelijk te houden, heb ik je nieuwe vraag met antwoord even van dit topic afgesplitst. Deze link leidt naar dat topic.

Geplaatst: (bewerkt)

Blinq , kan je duidelijk op een kaartje aangeven waar dit precies is , of natuurlijk iemand anders mag het ook ^_^ ?

>>> Door Bling: Gelieve geen complete posts met plaatje(s) quoten, aangezien het wel duidelijk is naar wie jouw post gericht was. Daarnaast heet ik Bling, met een 'g'. :puh: <<<

oeps ja , er heet hier natuurlijk nog iemand met een q dacht ik :schater:

>>> Door Bling: Nee, maar wel iemand met een 'k' op het eind. :Y <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Ik heb eventjes een kaartje gemaakt, let op! dit is de enige bootopslag plaats in Gta San Andreas, het is handig dat bij Mike Toreno's ranch ook een savegame opslagpunt is. Zodat je makkelijk kan saven:

sanandreasmapho2.jpg

Geplaatst:

Werkt dat dan ook net zoals een garage en slaat hij die boot op of niet?

Dat is mij uit alle bovenstaande posts niet duidelijk geworden.

Geplaatst:

Als je je boot daar neer zou leggen zou hij er inderdaad langer blijven liggen dan normaal. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar met grote waarschijnlijkheid zal het wel degelijk werken. Leg hem er in ieder geval niet naast, ervoor of ergens anders, maar erin.

Geplaatst:

Het is moeilijk met een boot precies te remmen of een beetje terug te gaan. Als je al een beetje eruit ligt, wordt de boot gewoon niet gesaved.

Geplaatst:

Dit klinkt dan eerder als een feature waarvoor ze niet genoeg tijd hebben om het uit te werken.

Geplaatst:
Dit klinkt dan eerder als een feature waarvoor ze niet genoeg tijd hebben om het uit te werken.

als je niet zou weten dat het een "garage" was dan had je ook nooit geprobeert. dit is echt zoiets wat je toevallig ergens moet lezen of in dit geval naar mogelijkheden vragen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...