MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Of je kunt met de Garage Editor een boot in je garage laten spawnen. Maar dit is natuurlijk niet echt een goede optie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 de vortex is geen boot hoor maar een hovercrafft dus een boot kun je niet opslaan tenzij je een boot op een aanhanger kunt krijgen. dus als iemand dit weet hoor ik het graag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) de vortex is geen boot hoor maar een hovercrafft dus een boot kun je niet opslaan tenzij je een boot op een aanhanger kunt krijgen. dus als iemand dit weet hoor ik het graag Een hovercraft is een Amfibivoertuig, hij kan dus op het land en op het water, dus het is wel mogelijk om hem als boot op te slaan. Je kan wel boten opslaan maar natuurlijk niet op het land, het zou wel een behoorlijk koud kunstje zijn als je hem toch op een aanhanger kan krijgen, dus de enige mogelijkhijd is: Of de spawnplaatsen gebruiken, of bij Toreno's Ranch opslaan . Bewerkt: 6 september 2007 door Bigstijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Je kun dan niet die politie boot daarin opslaan die is net iets te groot voor die opslag plaats. Maar je kan wel een boot vervoeren op een auto of vrachtwagen of pickup alleen is dit nogal moeilijk omdat als je hem in een garage legt kun je hem niet meer terug op een voertuig krijgen en vervolgens weer op het water leggen. want vanuit het water kun je hem op de aanhanger varen met een vaartje. alleen vanuit een garage word dit moeilijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 afgezien van dat we nou weten hoe het hoort is dit misschien ook een manier. zoon hele grote dumper truck via een helling de achterkant in het water plaatsen. dan bootje erin schuiven. vervolgens rij je ermee naar de grote verlaten vliegveld loods om op te slaan. en als het voorwaarts rijden niet lukt omdat het erafglijd probeer dan achteruit. of gebruik die autowagen want als je daar een voertuig opzet blijft hij staan dus misschien ook met boten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 zoon hele grote dumper truck via een helling de achterkant in het water plaatsen. dan bootje erin schuiven.Hoe wil je het bootje achterop de Dumper schuiven, terwijl je tegelijktijd de Dumper onder controle moet houden? En daarbij: zal het bootje dan ook echt blijven liggen wanneer je de helling weer omhoog rijdt, denk je? Ik weet wel zeker van niet. vervolgens rij je ermee naar de grote verlaten vliegveld loods om op te slaan.En dan? Dan ligt hij daar, maar wat wil je er uiteindelijk mee? Hoe denk je hem daar ooit weer weg te kunnen krijgen?en als het voorwaarts rijden niet lukt omdat het erafglijd probeer dan achteruit.Het lijkt mij sterk dat een zwaar beladen Dumper in staat is om achteruit een helling op te rijden, maar zo werkt mijn logica nou eenmaal. Daarnaast zullen de meeste boten, gezien de grootte, er waarschijnlijk niet in passen.of gebruik die autowagen want als je daar een voertuig opzet blijft hij staan dus misschien ook met boten.Je bedoelt de Packer, neem ik aan? Zo ja, het lijkt mij sterk dat hier een boot in/op past. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 het is tgg well mogelijk een boot op te slan in een garagenamelijk de ..vortex.. :P het punt is alleen dat de engine van SA de vortex als een vliegtuig beschouwd, zie een topic ergens anders... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik heb de oplossing geloof ik. Je moet die helikopter gebruiken met die magneet er onder vervolgens til je de boot uit het water vlieg je hem na de desbetreffende garage en leg je hem er voor neer en duw je hem er in met een heftruck. en er uit halen weer het zelfde. Oplossing 2 is met die Towtruck kijk hier--> http://nl.wikigta.org/wiki/Towtruck_%28GTA_San_Andreas%29 daarmee sleep je hem gewoon mee na de garage en later ook weer terug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Je moet die helikopter gebruiken met die magneet er onder Deze uitvoering van de Leviathan komt enkel voor in de missie Up, Up and away!, en is daarbuiten niet bruikbaar.Oplossing 2 is met die Towtruck kijk hier daarmee sleep je hem gewoon mee na de garageSpreek je uit ervaring? Ik vind dit zelf nogal onmogelijk klinken, aangezien ik betwijfel of de boot wel te slepen valt (geen voorbumper, zoals bij een auto). Daarnaast vraag ik mij af of de boot onderweg niet ernstig zal beschadigen..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Misschien begrijp ik het niet helemaal... Tenminste ik probeer het te begrijpen, maar dat lukt niet echt... Wat is het nut van een boot in een (auto)garage of hangar?? Zo'n beetje alle boten in het spel hebben een vaste spawnplaats en de boot is nu niet bepaald het ideale vervoermiddel in SA, zeker niet als je het vergelijkt met een vliegtuig of helikopter. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Klopt maar sommige boten zijn nogal moeilijk te krijgen, zoals die politie boot. die is nogal moeilijk te kapen en als je hem toch hebt weten te krijgen ontploft hij vaak door al die kogels van de politie heli maar daarom is het misschien makkelijk om hem op te slaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 de politieboot is in het roze vak veel te vinden aleen moet je uitkijken voor de legerbasis die steekt je 5 sterren in je zak vedder zie ik het nut van boten opslaan ook niet net zoals koe! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hoe heb je die foto in dit topic gekregen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hoe heb je die foto in dit topic gekregen? uploaden vriend maar om een soort van on-topic te komen hoe bedoel je dat de ledivitan met magneet daarbuitenniet meer te gebruiken is...als je hem in je garage zet een de missie failed heb je hem toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hoe bedoel je dat de ledivitan met magneet daarbuitenniet meer te gebruiken is...als je hem in je garage zet een de missie failed heb je hem toch?Laten we zeggen dat de magneet enkel in de missie Up, Up and Away! onder de Leviathan spawnt. Zet je hem in je garage, dan verdwijnt de magneet zodra je de missie faalt of beïndigd. Natuurlijk bestaan er op het web wel modificaties die het gebruik van deze magneet buiten die missie mogelijk maakt, maar normaal gesproken bestaat er dus geen mogelijkheid voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts