Jump to content

Heli

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb meteen nog een vraagje ik heb San andreas op 100% uitgespeeld.

en ik zag laats op het dak van dat hoogste gebouw/toren in los santos een heli staan dezelfde als een politie heli.

maar dan net wat andere kleuren die heb ik perongeluk opgeblazen :D

en hij spawnt niet meer terug wat moet ik hier aan doen?

>>> Door Bling: Afgesplitst van "Hoe boten opslaan?" topic. <<<

Geplaatst:
ik heb meteen nog een vraagje ik heb San andreas op 100% uitgespeeld.

en ik zag laats op het dak van dat hoogste gebouw/toren in los santos een heli staan dezelfde als een politie heli.

maar dan net wat andere kleuren die heb ik perongeluk opgeblazen :D

en hij spawnt niet meer terug wat moet ik hier aan doen?

Jij bedoelt de Maverick, deze zal terug spawnen waneer je bijvoorbeeld doodgaat/ busted bent. Dit heb ik ook een keer bij een auto gehad, hij spawnt dus terug na een lange tijd. Ook een tip is om even na een andere stad te gaan en daar op te slaan, keer terug en hij zal er weer staan.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is eigelijk zo dat de Police Maverick (zoals die politieheli heet) gebaseerd is op de gewone Maverick. Dus niet andersom. Deze is niet zeldzaam, je vindt deze op nog een aantal andere plaatsen (KLIK). De rode bolletjes zijn de plaatsen waar de Maverick spawned als je de Flight School hebt voltooid. Jij hebt hem al voltooid, aangezien jij hem hebt gevonden op het grote gebouw :puh: Wat je wel niet over iemand te weten kan komen.

@Hieronder: Whaha je hebt gelijk... Wat je over iemand te weten kan komen zonder de belangrijkste informatie daarover te lezen :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ja dat klopt maar je hebt zeker niet gelezen dat ik er bij heb gezet dat ik sa 100% heb uitgespeeld :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...