Las Vegas Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik had opniew Windos XP erop gezet, Daarna GTA SA en gelijk beeld mooier gemaakt dus Anti Aliasing op 3 en Visual FX Quality op Very High. Mooi beeld haperde niet geen problemen dus. Ik start GTA SA voor de 2e x op ik ga spelen en hij haperd zo erg dat je niet eens normaal kan spelen, Hoe kan dat? (videokaart is niks veranderd) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik had opniew Windos XP erop gezet, Daarna GTA SA en gelijk beeld mooier gemaakt dus Anti Aliasing op 3 en Visual FX Quality op Very High. Mooi beeld haperde niet geen problemen dus. Ik start GTA SA voor de 2e x op ik ga spelen en hij haperd zo erg dat je niet eens normaal kan spelen, Hoe kan dat? (videokaart is niks veranderd) Door processen die op de achtergrond meedraaien, kan het zijn dat je dit merkt tijdens het spelen. Het is slim om alle onnodige processen uit te zetten. Je kunt immers maar één ding tegelijk doen, of niet? Internet, downloads, MSN, zet alles uit waar je tijdens het spelen niet mee bezig bent. Dit scheelt sowieso al een hoop ruimte, dus krijgt je processor ook meer ruimte om beter te functioneren. Probeer het eens zou ik zeggen, en anders moet je, hoe vervelend het misschien ook is, de Visual FX Quality en Anti Aliasing toch wat lager zetten. Reageren
Sandra Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Meestal worden de veranderingen toch pas toegepast als je het spel opnieuw opstart? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) CPU Gebruik is niet hoog en heb altijd met msn aangespeeld soms met mediaplayer aan. Heb ook ff alleen met GTA SA aan geprobeerd maar nog steeds haperd hij. En de toepassingen gaan al gelijk in niet als je opniew GTA SA start. Anders had ik nooit het verschil van beeld kunnen zien. Weet iemand het egt niet? Bewerkt: 12 september 2007 door Las Vegas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.