Jumpstyler Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar??? kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Meer levens kun je krijgen door de Ambulance missies te halen of door een hoertje te vragen voor sex en dan naar een afgelegen plekje rijden, dan krijg je namelijk meer levens. Reageren
Jumpstyler Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Meer levens kun je krijgen door de Ambulance missies te halen of door een hoertje te vragen voor sex en dan naar een afgelegen plekje rijden, dan krijg je namelijk meer levens. Dat snap ik wel .... maar hoe kryg je er een plusje by ... net zoals als je die krygt met je body armor door de vigelante missie te halen.... iemand anders die me kan helpen?? Reageren
M4X Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Hey, Je kan je Healthbar upgraden door een bepaalde missie te doen, in dit geval Air Rescue. Net als bij je body armor krijg je na deze missie meer leven. Dit is een missie waarin je mensen moet vervoeren die gewond, meer daarover vind je bij de link die ik hierboven gaf. Veel succes Reageren
Jumpstyler Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Hey, Je kan je Healthbar upgraden door een bepaalde missie te doen, in dit geval Air Rescue. Net als bij je body armor krijg je na deze missie meer leven. Dit is een missie waarin je mensen moet vervoeren die gewond, meer daarover vind je bij de link die ik hierboven gaf. Veel succes Dankje;) maar:P.... ik kan die helicopter niet vinden ... heb je misschien een screen ofzo ... of kan je uitleggen waar die precies staat?? Reageren
M4X Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Hey, Je kan je Healthbar upgraden door een bepaalde missie te doen, in dit geval Air Rescue. Net als bij je body armor krijg je na deze missie meer leven. Dit is een missie waarin je mensen moet vervoeren die gewond, meer daarover vind je bij de link die ik hierboven gaf. Veel succes Dankje;) maar:P.... ik kan die helicopter niet vinden ... heb je misschien een screen ofzo ... of kan je uitleggen waar die precies staat?? De helikopter kun je bij een paar ziekenhuizen vinden. Zelf ga ik altijd naar het Ocean View Hospital, hieronder vind je de locatie daarvan. Als je rechts langs het ziekenhuis loopt vind je aan de achterkant een platform waar de helikopter op staat Reageren
Jumpstyler Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Hey, Je kan je Healthbar upgraden door een bepaalde missie te doen, in dit geval Air Rescue. Net als bij je body armor krijg je na deze missie meer leven. Dit is een missie waarin je mensen moet vervoeren die gewond, meer daarover vind je bij de link die ik hierboven gaf. Veel succes Dankje;) maar:P.... ik kan die helicopter niet vinden ... heb je misschien een screen ofzo ... of kan je uitleggen waar die precies staat?? De helikopter kun je bij een paar ziekenhuizen vinden. Zelf ga ik altijd naar het Ocean View Hospital, hieronder vind je de locatie daarvan. Als je rechts langs het ziekenhuis loopt vind je aan de achterkant een platform waar de helikopter op staat Ik ben nog niet by de 2e eiland weet iemand ook de plek van de ziekenhuis in het ziekenhuis in Downtown??? Met details please.... Reageren
M4X Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het wel al by myn body armor... maar hoe kryg je dat met je healthbar???kheb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden:S?? Hey, Je kan je Healthbar upgraden door een bepaalde missie te doen, in dit geval Air Rescue. Net als bij je body armor krijg je na deze missie meer leven. Dit is een missie waarin je mensen moet vervoeren die gewond, meer daarover vind je bij de link die ik hierboven gaf. Veel succes Dankje;) maar:P.... ik kan die helicopter niet vinden ... heb je misschien een screen ofzo ... of kan je uitleggen waar die precies staat?? De helikopter kun je bij een paar ziekenhuizen vinden. Zelf ga ik altijd naar het Ocean View Hospital, hieronder vind je de locatie daarvan. Als je rechts langs het ziekenhuis loopt vind je aan de achterkant een platform waar de helikopter op staat Ik ben nog niet by de 2e eiland weet iemand ook de plek van de ziekenhuis in het ziekenhuis in Downtown??? Met details please.... Ik geloof dat hij ook in Downtown staat, maar dat hij pas beschikbaar is als je bij het tweede eiland bent. De politiehelikopter staat er immers ook nog niet voor de missie 'From Zero To Hero'. Ik geef je de locatie wel, maar de kans is klein dat hij er ook daadwerkelijk staat. In ieder geval, hieronder de locatie: Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Helikopters zijn nog niet beschikbaar in het 1ste eiland. Pas nadat je 'From Zero To Hero' hebt gedaan. Zijn er in heel Vice City helikopters beschikbaar: Hunter, Police Heli, Ambulance Heli.. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Als je de missie From Zero To Hero hebt voltooit kun je het 2de eiland betreden.. Je zult dan ook alle luchtvoertuigen (hunter uitgesloten) krijgen... deze hunter zul je krygen na de missie: the last stand. Bron: Dark_Zemy (ikzelf dus) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.