Jump to content

Dates - eten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej, ik heb een vraagje over de meiden uit GTA San Andreas op de PS2.

Ik zit al een tijdje op jullie site te kijke om dingetjes te vinden, en dus ook om te kijken waar ik moet eten met mijn dates ( tot nu toe Helena Wankstein en Michelle Cannes )

ik kom echt niet verder, ik wil met ze uit eten, maar het mislukt altijd!

ik heb natuurlijk ook al op de site gekeken, en bij Helena staat dat ik in de buurt Rodeo moet eten, en bij michelle bij het dichtbijzijnde.

in Rodeo kan ik geen restaurants vinden, en bij welke restaurant moet ik nou eten met Michelle? want de dichtbijzijnde is een fast-foodrestaurant, en dat vind ze natuurlijk niet leuk.

dus de vraag is dus waar ik nou moet eten met me vriendinnen, want ik wil natuurlijk wel de procentn halen waardoor je nieuwe dingen krijgt ( de auto en kleren etc )

misschien is dit wel een hele domme vraag, en is het antwoord logisch, maar zoals ik het op de site doet is het niet goed...

cheers

mdog

Geplaatst:

Op wikigta is een speciaale pagina helemaal over de vrienden die C.J. kan bemachtiggen, hier kan je dat allemaal zien: Klik. Ik zal even uitleggen waar Millie Perkins graag wil eten. Er is een restaurant achter haar huis vlak bij de grote brug. Er is bij het restaurant ook een Easter Egg te vinden, genaamd Actual Piece of Cabel. Het is dus erg gemakkelijk om met millie te daten, aangezien je er maar een klein stukje voor hoeft te rijden. Van helena wankstein heb ik niet echt veel verstand, probeer een goed op de map te kijken. Je moet wel de uitdaging aangaan, Rodeo is niet bepaald in de buurt.

Geplaatst:

Hij heeft het niet begrepen, ik wil het alleen weten bij Michelle en Helena, want als ik naar het restaurant ga die op de site staat, worden ze boos en willen ze naar huis...

Geplaatst: (bewerkt)
Hij heeft het niet begrepen, ik wil het alleen weten bij Michelle en Helena, want als ik naar het restaurant ga die op de site staat, worden ze boos en willen ze naar huis...

Helaas, ik zal het even overnieuw beantwoorden. Michelle wil eten bij de dichtstbijzijnde bar. Een bar zal een coctail glaasje als tekentje hebben, je moet dus naar het dichtsbijzijnde glaasje rijden. Helena wil graag eten in rodeo, ik weet niet precies waar maar, weet je wel zeker dat je goed rond hebt gekeken in Rodeo?

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik at ook bij de bar, ( het cocktail tekentje dus ) en daar werd ze ook boos.

en in Rodeo heb ik echt goed gekeken, daar is echt niks te vinden,

zou het misschien komen omdat ik de Sex-Appeal code heb gebruikt ?

mdog

Geplaatst:

Ik heb de pagina met het overzicht van de >Dates< enigzinds aangepast door gebruik te maken van iconen. Ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Overigens is er maar één eetgelegenheid in Rodeo dus je kan het bijna niet missen. Daarnaast zijn er niet veel bars in San Fierro, Michelle vind de bar 'Misty's' het fijnst. Ik hoop dat het nu duidelijker is, succes :koffie:

Geplaatst:
Ik heb de pagina met het overzicht van de >Dates< enigzinds aangepast door gebruik te maken van iconen. Ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Overigens is er maar één eetgelegenheid in Rodeo dus je kan het bijna niet missen. Daarnaast zijn er niet veel bars in San Fierro, Michelle vind de bar 'Misty's' het fijnst. Ik hoop dat het nu duidelijker is, succes :koffie:

thanks voor je hulp, het is nu gelukt :D

Geplaatst:

ff iets anders,

ik was met denise aan het daten, even naar het restaurant in de buurt, ik kom terug ze zegt dat het niet goed was maar ik krijg wel 1/3 van de balk met progress with denise :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...