Jump to content

Waarschijnlijke geheime ingang voor a51 gevonden...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik weet dit al zo'n 3 weken maar ik wou het toch maar eens voor de zeker heid posten.

ok hier gaat hij dan:

Bij a51 heb je een soort ventilatieschacht:

84602882dk1.jpg

Die kan je open schieten (alleen dat rooster meer niet)

33579505kq9.jpg

Dan heb je in a51 (dat ondergrondse stuk waar je niet in kan) ook een ventilatie schacht:

66110362fv6.jpg

Hier is hij open geschoten:

66962352xv9.jpg

Hier is foto dat je er in kan:

38843910iz1.jpg

Dan houd hij opgegeven moment op:

70796423nm1.jpg

Dus waar hij op houd, begind dit dus:

84602882dk1.jpg

Er MOET dus een manier zijn op dat open te krijgen, ik heb al bomen, wapens geporbeert maar ik krijg hem niet open.

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst: (bewerkt)

Deze ingang wordt bij de missie Black Project gebruikt als je iets fouts hebt gedaan zodat de hoofddeuren op slot gaan, dus hij is al gevonden. Eigenlijk hoort hij bij de missies :puh:

Dat ding wat je gevonden hebt is dus de ventilatieschacht van Area69.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Dat ding wat je gevonden hebt is dus de ventilatieschacht van Area69.
...die alleen in de bovengenoemde missie open is. Buiten deze missie kun je deze ventilatieschacht niet als opening gebruiken. Wil je toch buiten de missie "Black Project" in Area 69 geraken, dan zul je een weg via de Blue Hell moeten vinden.

Handige links:

Geplaatst:

ik weet de oplossing hoe je er in kunt komen.

je moet gewoon een mod maken van het spel waarvan dat luikje weg is en dan heb je een doorgang :D

Geplaatst:
Wat boeit die ingang dan wat kan je er doen dan?

Ik vind het best wel interresant om de AREA de bekkennen snapje.

nog 1 vraagje : kryg je dan niet gelijk 6 sterren of 5.

en als je via de bleu hell gtaat kryg je dan ook 5 of 6 sterre??

Geplaatst:

Als je in het gebied van Area 69 komt krijg je 5 sterren ja. Je krijgt ook 5 sterren als je via de Blue hell er heen gaat. Er is wel een manier om er te komen zonder sterren te krijgen: De Nooit politie cheat. Op de PC is deze AEZAKMI, en op de PS2 is deze Circle Right Circle Right Left Square Triangle Up.

Geplaatst:

In het ondergrondse complex krijg je alleen maar die sherrifs achter je aan. Het is raar, maar de FBI of het leger komen daar niet! Dat is omdat agenten altijd en overal in het spel kunnen spawnen, of je wanted bent of niet. FBI agenten en het leger kunnen alleen spawnen tegelijkertijd met een voertuig waar ze inzitten. En dat kan alleen op een weg. En daar binnen zijn geen wegen. Dat is omdat je daar normaal niet hoort te komen :) Maar er is wel een groot voordeel. Het is net een schiettent daarbinnen: alleen maar ventjes die je niets kunnen maken met hun proppenschieters (de sherrifs), een heleboel armor pick ups, en een heleboel wapen pick ups (waaronder de minigun). De heli kan er niet komen dus je kan een en al lol trappen daarbinnen :puh:

Geplaatst:
In het ondergrondse complex krijg je alleen maar die sherrifs achter je aan. Het is raar, maar de FBI of het leger komen daar niet! Dat is omdat agenten altijd en overal in het spel kunnen spawnen, of je wanted bent of niet. FBI agenten en het leger kunnen alleen spawnen tegelijkertijd met een voertuig waar ze inzitten. En dat kan alleen op een weg. En daar binnen zijn geen wegen. Dat is omdat je daar normaal niet hoort te komen :) Maar er is wel een groot voordeel. Het is net een schiettent daarbinnen: alleen maar ventjes die je niets kunnen maken met hun proppenschieters (de sherrifs), een heleboel armor pick ups, en een heleboel wapen pick ups (waaronder de minigun). De heli kan er niet komen dus je kan een en al lol trappen daarbinnen :puh:

hahaha lijkt me wel leuk zal ik strax doen

het is zeker net als de politie bureau.

maar dan 10 X leuker :D :D

alleen die gaare agentjes meet hen pistooltjes terwijl ik 6 sterre heb :puh:

Geplaatst:

Nou je kunt er ook in uitzoek hoe je bij die koevoet kan komen.

lijkt me wel leuk om daar binnen te komen bij die koevoet :D

Geplaatst:
Nou je kunt er ook in uitzoek hoe je bij die koevoet kan komen.

lijkt me wel leuk om daar binnen te komen bij die koevoet :D

In de missie: Black Project, kan je dus bij die koevoet komen ;) Je zal hem niet kunnen bemachtiggen of iets anders, hij zit achter kogelvrij glas. Wel raar is dat in die omgeving (Rondom de koevoet) in de gangen het heel zwart is, wat het toch wel een beetje spookachtig maakt :sigaar:, je kan ook in sa-mp servers daar komen, sommige commands zijn er speciaal voor gemaakt poorten open te maken.

Geplaatst:
ja dat snap ik wel maar ik bedoel in die zelfde kamer komen als die koevoet :D

Helaas is het niet mogelijk om in die kamer te komen, zelfs met de blue hell zou het niet lukken. Je kan dus alleen in de omgeving van de koevoet komen en niet erbij, anders zouden ze de koevoet mischien ook als wapen hebben gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...