floris1 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris >>> Door .Levi.: Vraag uit het feedback topic afgesplitst naar GTA SA general.<<< Bewerkt: 5 september 2007 door .Levi. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris Welkom op het forum Floris, dit hoort eigenlijk in het SA: General topic maar ik zal je vraag eventjes beantwoorden. je moet de toets 'W' snel achter elkaar indrukken. Zo ga je vanzelf harder fietsen, hoelang je zo kan blijven fietsen licht aan je 'Stamina', dit betekent hoever je snel kan rennen, een soort van Uithoudings vermogen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris Welkom op het forum Floris, dit hoort eigenlijk in het SA: General topic maar ik zal je vraag eventjes beantwoorden. je moet de toets 'W' snel achter elkaar indrukken. Zo ga je vanzelf harder fietsen, hoelang je zo kan blijven fietsen licht aan je 'Stamina', dit betekent hoever je snel kan rennen, een soort van Uithoudings vermogen. op de ps2 kan je ook heel lang achter een tikje op de X drukken tikj voor tikj. maar ik meen het gr. fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.