bramboy Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 hoe lang duurt het voor dat een filmpje op you tube wordt gezet?? in mijn video's staat hij al.. alvast bedankt ----> bramboy !!!!! Reageren
Gangsta Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Hangt van de grote af. Reageren
Gangsta Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Dan moet hij eigenlijk snel klaar zijn. Maar na het uploaden moet je ook nog een tijdje wachten. Hoogstens 6 uur denk ik. Reageren
bramboy Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) een flimpje die ik een paar maanden hebt geupload staat er nog steeds niet op screen: kom zo Bewerkt: 5 september 2007 door bramboy Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Zo te zien heb je je filmpje gemaakt in Windows Movie Maker. Je hebt op opslaan geklikt en daarna het filmpje geüpload? Helaas heb je het dus fout gedaan. Nu is je bestand opgeslagen als .MSWMM, maar dat is geen filmpje, maar een project. Dat kan dus niet afgespeelt worden. Je kan het op drie manieren opslaan: A. Druk CTRL en P op je toetsenbord in. B. Klik via Bestand op Filmbestand opslaan. C. Klik onder 3. Film afwerken op Film opslaan op deze computer. Nu volg je de stappen en sla je het op als .wmv. Dit kan Youtube wel uitlezen en dus moet het dan lukken met uploaden, ondanks dat het nog steeds even kan duren. Succes! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Als hij ge-upload is, duurt het nog steeds even voor je het kan vinden (tenzij je naar je channel gaat, geloof ik). Reageren
bramboy Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 je kan hem vinden onder ..... ach klik toch gewoon hier of klik hier ---->bramboy !!!!! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 TIP: Gebruik de volgende keer maar 1 achtergordfilmpje en niet 2. Zet bijv je radio uit Reageren
bramboy Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 weet ik was ik ook achter gekomen nadat ik hem had geupload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.