stefanz Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ja, ik heb mn computer zn anderhalve dag aan laten staan zonder resultaat... en dat frustreert mij redelijk dus wie heeft voor mij een savegame, waarbij iemand al wel zo gek is geweest om nog langer door te vliegen ??? Voor wie hem voor mij heeft ( en niet zeggen zoek op google, want dat heb ik helemaal uitgespit. ) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik zal wel voor je proberen Ik weet wel niet zeker of deze glitch met de savegame meegaat, maar ik zal proberen EDIT: Ik heb een half uur liggen te vliegen, maar krijg geen nieuwe gebieden erbij. Misschien dat iemand anders dit wil doen? Bewerkt: 5 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
stefanz Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik zal wel voor je proberen Ik weet wel niet zeker of deze glitch met de savegame meegaat, maar ik zal proberen EDIT: Ik heb een half uur liggen te vliegen, maar krijg geen nieuwe gebieden erbij. Misschien dat iemand anders dit wil doen? ja half uur is dus te weinig, dat is echt vervelend,, maarja als iemand anders me zou kunnen helpen Toch bedankt trouwens! en of iemand zou weten of hij in een savegame meegaat?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.