GT-Aap Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb net in SA Missie hulp een nieuw onderwerp geplaatst. Ik ging San Andreas doen, en het beeld deed een beetje.... raar.... De gebouwen en radar en zo vielen soms weg. Heb ik wel vaker. Ik had net een missie van Zero gedaan en toen voor de zekerheid opgeslagen. Toen deed ik Quit Game, en toen liep de pC vast (zoals zo vaak) Toen startte ik sa opnieuw op en : SAVE GAME CORRUPTED!!!!! CHECK YOUR SAVEGAME DIRECTORY AND PLEASE TRY AGAIN!!!! WAT NU??? Ik had hem bijna uitgespeeld!!!!! :cry: :cry: Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ai, ai, een erg lastig probleem. Ik hoop dat ik je een beetje kan helpen, ik heb sowieso twee mogelijke opties voor je. Echter kan je ik je niet garanderen dat ze het daadwerkelijk doen. Ten eerste kun je proberen deze handleiding te volgen. Daarmee kun je met een programma enkele dingen aanpassen, waardoor het kan zijn dat je savegame het weer doet. Een andere oplossing is het maken van een gastaccount. Deze moet eerst nog ingeschakeld worden, dat kan via hier: 'Start' >> 'Configuratiescherm' >> 'Gebruikersaccounts' > 'Gast account inschakelen'. Meld je dan af, en probeer het eens op het gastaccount. Ik hoop dat het lukt. Laat het ons even weten verder! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik heb net in SA Missie hulp een nieuw onderwerp geplaatst.Ik ging San Andreas doen, en het beeld deed een beetje.... raar.... De gebouwen en radar en zo vielen soms weg. Heb ik wel vaker. Ik had net een missie van Zero gedaan en toen voor de zekerheid opgeslagen. Toen deed ik Quit Game, en toen liep de pC vast (zoals zo vaak) Toen startte ik sa opnieuw op en : SAVE GAME CORRUPTED!!!!! CHECK YOUR SAVEGAME DIRECTORY AND PLEASE TRY AGAIN!!!! WAT NU??? Ik had hem bijna uitgespeeld!!!!! :cry: :cry: als je tydens het opslaan de PS uitdoet zal altyd de game verwijderd worden. dit is bij iedere game. en je wordt bij iedere game hier heel goed voor gewaarschuwd EDIT: o sorry zag PC niet staan Bewerkt: 5 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
GT-Aap Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik zette mijn Pc ook pas NA het opslaan uit, daar ligt het niet aan. ik heb de handleiding geprobeerd, maar toen wilde sa niet meer opstarten. ik heb hem toen dus opnieuw gëinstalleerd. En helemaal overnieuw begonnen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Je had toch ook de savegame kunnen bewaren, in de hoop dat deze na her-installatie de savegame wél wordt accepteerd door GTASA. Als je niet alles opnieuw wil doen kun je ook hier terecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.