Woetsha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Hee, Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop en ik heb er eindelijk één gevonden namelijk "De MEDION MD 96290 Multimedia Notebook". Ik heb hier onder de eigenschappen genoteerd misschien kunnen jullie me wel zeggen of het een goede is of niet . ________________________ Prijs: 699 € Merk: Medion_____________ 1.86 GHz Dual-Core Processor T2130 1MB L2 Cache, FSB 533 MHz. 15,4" TFT WXGA Widescreen scherm met 1280 x 800 px. op 16:10 bioscoopformaat voor optimale DVD weergave. 2048 MB DDR2 SDRAM Werkgeheugen. 160 GB Harde Schijf Intel Graphics Media Accelerator 950 op basis van PCI-Express-technologie. 8x Multi-Standaard DVD-/CD-brander met DVD-RAM en Dual Layer ondersteuning beschrijft dubbellaags (tot 8,54 GB) en enkellaags (tot 4,7 GB) Draadloze netwerktoegang geïntegreerd Wireless LAN 802.11b/g tot 54 Mbit/s Geïntegreerde VGA webcam 6-Kanaals audio-uit (analoog + S/P-DIF) Voor de digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid. (Alleen in combinatie meteen geschikt luidsprekersysteem. Niet inbegrepen.) Windows Vista Home Premium 3 jaar garantie _______________________________________________ Inclusief: Draagtas USB Scroll muis Li-ion accu _______________________________________________ Is het een goede laptop ? Alle informatie is welkom ! Alvast bedankt, Woetsha. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 De laptop is goed, behalve Intel Graphics Media Accelerator 950 op basis van PCI-Express-technologie. . Die videokaart is bagger als je het voor games gebruikt. Intel videokaarten hebben nauwelijks pixel shaders en vertex shaders. En vaak pikken ze de geheugen van je werkgeheugen waardoor de laptop minder goed presteert. Gebruik je het niet voor games, kies dan voor de laptop. Gebruk je het voor games, zoek een ander laptop met een nVidia kaart. Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Hier staat er in het Duits: Spelletjes "Windows Vista® liefert 3D-Grafik für alle Spielniveaus. Dank der Jugendschutzeinstellungen können Eltern Spielzeit und Inhalt begrenzen. " Wat bedoelen ze daarmee ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Hier staat er in het Duits:Spelletjes "Windows Vista® liefert 3D-Grafik für alle Spielniveaus. Dank der Jugendschutzeinstellungen können Eltern Spielzeit und Inhalt begrenzen. " Wat bedoelen ze daarmee ? (Soort van) Vertaling: Windows Vista levert 3D-graphics voor alle speelniveaus. Dankzij de jeugdbeschermingsinstellingen kunnen ouders speeltijd en inhoud begrenzen. Wat ze er precies mee bedoelen, weet ik niet, maar bij mij komt het in ieder geval over alsof ouders kunnen instellen dat hun kinderen maar een bepaalde tijd van de computer gebruik mogen maken en dat er ook maar beperkte mogelijkheden zijn (bijvoorbeeld alleen spel A en B en internet). Na dit bericht te hebben getypt, kijk ik op die site en blijkt dat de vertaling er per ongeluk onder staat. Vertaling: Windows Vista® biedt 3D grafische beelden voor alle spelniveaus. Dankzij de instellingen voor ouderlijk toezicht kunnen ouders de speeltijd en inhoud binnen de perken houden. Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Hier staat er in het Duits:Spelletjes "Windows Vista® liefert 3D-Grafik für alle Spielniveaus. Dank der Jugendschutzeinstellungen können Eltern Spielzeit und Inhalt begrenzen. " Wat bedoelen ze daarmee ? in andere woorden totaal niet interressant voor je beter zoek je volgende keer alleen engels/nederlandse sites lol Reageren
Woetsha Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 in andere woorden totaal niet interressant voor je beter zoek je volgende keer alleen engels/nederlandse sites lol Beter kijk jij volgende keer maar beter op de website die ik je aangeef, want de volledige pagina is in het Nederlands alleen onder het titel Spelletjes is het Duits. Dat zal zeker een fout zijn geweest van de schrijver. Reageren
xgaming Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Wat is je budget? 700 euro? Zal ik even een latop voor je zoeken EDIT: Deze is sneller en 9 euro duurder dan die Medion laptop. Ik bedoel hij is een stuk sneller Plaatje: specs: -120 GB hdd -2GB werkgeheugen -Intel GMA 950 (videokaart, niet al te best) -Intel core 2 duo T5500 Klik Bewerkt: 6 september 2007 door xgaming Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 TE LAAT... ; Ik heb hem al gekocht ! BTW, Windows Vista is best wel goed ! Ik ben nu alles aan het uittesten en het ziet er wel beter uit dan Windows XP ! Allemaal bedankt, Woetsha. Reageren
xgaming Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Welke laptop heb je gekocht? En Vista ziet er ietsje beter uit. Jammer genoeg eist het meer van je systeem waardoor het slomer wordt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.