Jump to content

[WIP] The San Andreas Stories

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

Teaser:

The San Andreas Stories word opnieuw aangekondigd, alleen nu met 2 SCM'ers. En een hele nieuwe opzet. Als eerste wil ik jullie kort informeren over de release van de mod. De mod gaat bestaan uit 2 main.scm's. één afkomstig van .:TOM:. en één afkomstig van Black Force (ik dus).

De mod bestaat uit missies, hoeveel is nog niet bekend, ook niet ongeveer, we zijn nog aan het zoeken naar hoelang we precies bezig zijn met 1 missie. Maar goed, zogauw we het weten weten jullie het ook natuurlijk. Ook welke main.scm, van welke SCMér, als eerste word gereleased is ook nog niet bekend.

De leden:

Leaders:

.:TOM:.

Black Force

Co leader:

-

leden:

White Gold

Galiorix

Coming Soon:

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Black Force

16

• .:TOM:.

5

• Rivel

4

• The GamerII

3

Geplaatst:

Mooi, weer een nieuw begin voor The San Andreas Stories. Zelf ben ik weer de Photoshopper en dergelijke, dus het zal weer gezellig worden. Dit word zeker een mooie mod, niet omdat een Stories voor San Andreas mij aanstaat, maar ook omdat door de Trailer, die jullie waarschijnlijk al hebben bekeken. Black Force en .:TOM:. Good luck ;)

Geplaatst:

Zeker, met jouw altijd gezelligheid he!! :puh: maar even ter informatie, de Teaser is in de status WIP, dus, dat houd in, dat er nog flink gedebugd moet worden, zoals Grove street members die elkaar een kogel door elkaar's kop boren, en CJ en een ballas die zegzelf vastlopen in een muur van sweet zijn huis, die zijn fouten die we in de final release niet kunnen tollereren, niet in mijn main.scm in ieder geval.

hierbij hoop ik jullie voldoende te hebben ingelicht, mochten er vragen zijn, bp naar mij, tom of the gamerII.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

sorry, dat was niet zo bedoelt, maar, ik weet verder niet wat jij wel en niet tollereerd, dus vandaar.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik ben blij dat je er weer aan begint . De teaser voorspelt in mijn ogen best veel goeds. Het old-skool Gang gevoel. Probeer er wat van te maken! :tu:

Goh , een nieuwe start , dat had het toch wel verdient ^_^

Anyway over de trailer: Ik mis een beetje sensatie , maar ook tekst en dergelijke. Ik vind het script geweldig , maar het is allemaal niet super doordat het een beetje saai word na een tijdje. ;)

Greetz :sigaar:

[edit]Heb nog een keer gekeken en hoe komt het dat de Summer Madness zo slecht klinkt , en de beeldkwaliteit ook zuigt van hier tot tokyo? :7 Misschien is ook de muziek niet helemaal gepast...maar iets beters weet ik ook niet ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

ja ik excuseer me voor de beeldkwaliteit, maar op youtube mag je maar 100 MB per filmpje uploaden, dus ik moet zover comprimeren dat er van kwaliteit geen srake meer is, ik zal binnenkort, over een week of 3, met een trailer komen.

de kwaliteit daarvan zal beter zijn, dat beloof ik, dat komt omdat ik een n00b ben met videobewerking, en ik de teaser zelf heb gecomprimeerd enzo, maar goed. vanaf nu gaat The GamerII de videobewering doen. En hij kan dat goed kan ik je uit ervaring vertellen :D dusja, dat zit wel goed.

Bij trailer 1 zal overigens ook wat meer van het verhaal duidelijk worden.

En bedankt voor je reactie Galiorix, aan zulke reacties hebben we hier wat, we vinden het natuurlijk leuk als je zegt dat het er allemaal goed uitziet, maar dat moet wel welgemeend zijn, anders denken we dat we alles goed doen, terwijl jullie het misschien allemaal wel niks aan vinden. vandaag, We houden van je reactie!!

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Voor zover jullie het willen weten is 1 missie al compleet af. Misschien hier en daar nog een paar toevoegingkes maar dat is het.

Tom :cya:

Geplaatst:

ook lid worden van The San Andreas Stories?

Ik werk met het aanneem systeem dat ik zelf mensen benader om te vragen of ze meedoen, maar als jij mee zou willen doen, of je hebt goede ideeen voor de mod, post dat dan in het topic of PB naar een van de leaders. je zal dan zo spoedig mogelijk antwoord terug krijgen van ons via PB of via een post in dit topic.

2e Trailer The San Andreas Stories

Ja, jullie horen het goed, er komt een 2e trailer van The San Andreas Stories. :)

Vandaag of morgen zal 'ie beschikbaar zijn.

Edit: Net een uurtje geleden heb ik hem geupload:

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

oke goed, maar het is een teaser, 2e teaser dus, trailer komt over een aantal weken!!

Greetz,

Black Force _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...