Jump to content

[WIP] The San Andreas Stories

Recommended Posts

Geplaatst:

Daar gaat het dus toch ook om? Mja, ik had verder niet veel te filmen... Dus ik dacht, laat ik wat mooie dingetjes in SA gaan filmen ^_^:puh:

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Black Force

16

• .:TOM:.

5

• Rivel

4

• The GamerII

3

Geplaatst:

ja, maar deze is ook gemaakt door iemand die geen SCM kan, dus dat kun je hem dan niet kwalijk nemen, en het is ook lullig om te zeggen dat the GamerII zijn filmpje waar hij hard aan heeft gewerkt voor TSAS in zijn vrij tijd, niet mag uploaden omdat die niet ge-scm't is.

En daarnaast is het filmpje best wel vet toch, die muziek heerst wel :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ie lelijk is, of wel dat?

maar goed, het maakt niet uit, het is gewoon een filmpje om warm te draaien voor de trailer.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Leuk gedaan jongens, maar de trailers laten niet echt iets van jullie mod progress zien, het is meer gewoon een Fan trailer van GTA SA. Ik vond het camera werk in de eerste teaser wel mooi gescript.

Keep it up en maak een mooie SCM mod. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind persoonlijk de 2e trailer bagger , vergeleken met de 1e. Dit had je denk ik gewoon beter met SCM kunnen doen , en als je het zonder SCM doet , dan met camhack :7;)

Ik vind ook dat de creativiteit kwa teksten nogal tekort schiet en dat is jammer. Voor tips of hulp met dit soort dingen zou ik natuurlijk graag willen helpen, ik heb wel verstand op dat gebied :) Over muziek kan ik nu niks zeggen, zit in veilige modus en geluid werkt dan niet :7

Greetz :sigaar:

@hieronder: OK , dan is het goed. Nog veel succes verder hè :)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Ik vind persoonlijk de 2e trailer bagger , vergeleken met de 1e. Dit had je denk ik gewoon beter met SCM kunnen doen , en als je het zonder SCM doet , dan met camhack :7;)

Ik vind ook dat de creativiteit kwa teksten nogal tekort schiet en dat is jammer. Voor tips of hulp met dit soort dingen zou ik natuurlijk graag willen helpen, ik heb wel verstand op dat gebied :) Over muziek kan ik nu niks zeggen, zit in veilige modus en geluid werkt dan niet :7

oke, bedankt voor je reactie, heel leuk dat je de mod volgt! ik moet nogmaals erbij vermelden dat de teaser niet van mij afkomstig is, maar van iemand die niks van SCM weet. Als de filmpjes van mij afkomstig zijn, staan ze onder de naam markGTAfanman op youtube, dus let daarop. En als ik een trailer maak word ie zoiezo voor 80% gescm't omdat de beste kwaliteit is, als zeg ik het zelf.

Greetz en bedankt voor jullie reactie (ik wil er meer :puh:)

Black Force

Geplaatst: (bewerkt)

Mod lijkt misschien nogal stil, komt omdat ik en Black Force niet veel contact hebben gehad, bij mij komt dit vooral door school. Natuurlijk komt er ook bij dat ik m'n Windows XP opnieuw geinstallerd heb :puh: Natturlijk heb ik ook een backupje gemaakt alleen moet ik nu nog wat programmas installeren en dingen zoals GTA SA ^_^ Zo .. Euhm Ik ben nu eigenlijk aan het uitzoeken hoe ik - ja nog altijd - een sphere moet zetten. Dus zo'n rood cirkeltje, Dutchy heeft me hierbij al geholpen maar elk resultaat kwam uit op niks.. :( Dus jah effe wachten nog :puh:

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

hoi beste fans en overige mensen,

.:TOM:. en ik, hebben weer overleg gehad. We zijn tot de conclusie gekomen dat deze mod gaat bestaan uit 2 SCM bestanden. één van mij, en één van .:TOM:. . Dat wat ik nu allemaal heb verteld was allemaal al bekend, maar nu is er nog een geval bijgekomen:

We hebben overlegt over de toekomst van The San Andreas Stories en dat soort stuff. Hier is uitgekomen dat .:TOM:. en ik nu beide een eigen verhaal gaan creéren, dus niet meer 1 verhaal bestaande uit 2 SCM files, nu 2 verhalen bestaande uit 2 SCM files. dus ik maak een compleet verhaal met missies, en .:TOM:. ook. Hopelijk is dit geen probleem voor jullie en zien jullie dit allemaal wel zitten, ikzelf denk namelijk dat dit niet veel gaat uitmaken.

Voor vragen kun je contact opnemen met mij of .:TOM:. .

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Zoals ik uitlegde in m'n vorige post heb ik een probleem met de sphere in m'n scm en deze krijg ik niet op te lossen. Ook komt er bij dat ik scm op de manier van Dutchy en Black Force op die van JSGhunter. Daarbij deze splitsing.

Tom :cya:

Geplaatst:

ja je kan het zien als 2 apparte mods ja, maar we hebben eigelijk beide een apparte mod, maar we houden gewoon 1 topic omdat we elkaar ook nog helpen met SCMén enzo.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Opzich niet een slecht idee om het op te splitsen maar het zou ook wel leuk zijn als je het met elkaar kan combineren in één mod. Maar de beslissing ligt natuurlijk bij jullie :)

Nog veel succes en ik hoop dat er gauw weer een update komt :D

Geplaatst:

Hey,

Ik heb bedacht, om in mijn SCM gedeelte, elke missie een lostaand verhaal te maken. dus zeg maar, elke missie is weer een ander mini verhaaltje. dit is besloten omdat een verhaal maken over een aantal missies, zonder stemmen en zonder animaties. Dat is een lastig karwei, met als gevolg dat je geen leuke mod lijkt. Vandaar deze oplossing, hopelijk lijkt jullie het wat.

Voor vragen mag je altijd PBén naar mij of gewoon hier in dit topic posten :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Opzich wel een leuk idee, maar dan zie ik het meer als een add-on, niet echt als een aparte verhaallijn. Dit kan je dan ook nog achter San Andreas toevoegen ipv een op zich zelfstaand verhaal te van maken. Maar dat zegt niet dat zo'n hele lange missie vol differentiatie niet leuk kan worden ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...