Naudin Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Lijkt me vet, een balla mod en een grove mod
Black Force Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb vandaag twee nieuwtjes voor jullie: - Er is op dit moment 1 missie voor 100% voltooit en gedebugged (bugvrij dus). - De tegenstanders die je moet vermoorden gaan iets minder snel dood dan in de echte GTA SA. > dit geld dus voor de gewone gang members, en niet voor mensen als ryder en big smoke die heel langzaam dood gingen < nou ja, niet echt spectaculair, maar ik dacht ik meld het maar even. Greetz, Black Force
GekkieJ01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit Mark ik hoop dat het een leuke mod word en dan ga ik hem downloaden! Bewerkt: 24 september 2007 door gekkieJ01
Black Force Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Bedankt voor je reactie Frank !!! Greetz, Black Force
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 En wanneer komt er nieuwe informatie binnen?
.:TOM:. Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Eerste missie is hier ook wel af maar jah Ik vind m'n GTA niet meer en ik kan maar geen sphere maken Tom
Black Force Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hoi, Ik heb weer een beetje nieuws uit het black force kamp, mijn kamp dus . Ik heb besloten de mod te releasen in het begin met ongeveer 10 missies, dit klinkt weinig, maar de missies maken kost me veel tijd en ik wil ook wel is een keer een download beschikbaar hebben. ik ben inmiddels druk met de 2e missie en wil rond de kerstvakantie een release hebben, alleen denk ik niet dat dit gaat lukken. Zeggen jullie: release met de kerstvakantie ongeacht het aantal missies, omdat het toch niet echt een verhaallijn is, of hebben jullie minimaal 10 missies ofzo? Greetz, Black Force
Timske Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Nice.. Ik ga hem echt downloaden als het mooi is op me laptop.. Maar ik doe niet echt graag missies
iFly Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Echt een vette teaser hoor! Als de mod gereleased is ga ik hem waarschijnlijk downloaden!
Black Force Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik geef bij deze door dat ik stop met deze mod, omdat ik geen tijd meer heb voor zo'n groot project. Als iemand die dit leest nog een keer een SCMér nodig heeft voor een beetje SCM, pb me maar of iets dergelijks... Greetz, Black Force
~Victorious~ Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Nee he ik keek juist zo uit naar deze mod. Wel ja je moet nog een leven hebben. grtz VCSplayer001
Recommended Posts