Jump to content

Beeld van foto's & videos?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik maak heel vaak foto's met printscreen. En nu ook filmpjes met Fraps.. Nu is het beeld bij de foto's en video's een soort van uitgerekt, alleen dan verticaal. De foto's van Fraps hebben ook hetzelfde effect. Ik begrijp echt niet meer wat het probleem kan zijn. Ik heb ook geen widescreen hier dus daar ligt het ook niet aan. Kan iemand helpen?

gtasa2007090520573695jv9.png

Geplaatst:

Zou het probleem misschien bij Fraps kunnen liggen? Als je aangeeft dat je het probleem niet hebt via Printscreen (maak ik op), dan vermoed ik dat het probleem wellicht bij Fraps ligt. Misschien heb je ergens een instelling verkeerd staan, dus zorg dat je de instellingen zo hebt staan:

Movies:

Screenshots:

Natuurlijk zijn de instellingen van bijvoorbeeld het aantal FPS niet van belang. In of met welk programma open je de screenshots overigens? Wellicht kun je ze proberen ze gewoon in paint, of anders met Windows-viewer te openen. :)

Mocht je overigens Photoshop op je PC hebben staan, open dan gewoon een nieuw bestand van 1024x768 of 800x600. Vergroot de screenshot dan door middel van 'CTRL + T'.

Geplaatst:

Met Prinstcreen heb ik het ook. Ik heb precies dezelfde instellingen, dus daar ligt het helaas ook niet aan. gta_set heb ik ook al een keer verwijdert, maar het heeft geen effect gehad :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...