Jump to content

oneindig kogels :?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sinds kort opeen oneindig kogels voor mij MP5K (ps-2versie)

en nu zijn mijn vragen

hoe komt dit??

en hoe kryg ik het ook bij de andere wapens zoals de AK-47??

Geplaatst:

als je een hoge skill hebt bereikt krijg je er inderdaad oneindig kogels voor

volgens mij is dat met de AK niet zo, tenzij je een cheat doet natuurlijk ;)

Geplaatst:
als je een hoge skill hebt bereikt krijg je er inderdaad oneindig kogels voor

volgens mij is dat met de AK niet zo, tenzij je een cheat doet natuurlijk ;)

is er dan nog een hoger skill dan de hitman skill ofso

want ik heb voor al mijn wapens die met skills werken hitman skill :?

Geplaatst:

Als je het spel voor de volle 100% hebt uitgespeeld krijg je o.a. als beloning voor de 100% dat je minutie niet meer op gaat, maar dat is denk ik niet geheel het geval bij jou. Ik denk dat jij denkt dat je oneindige kogels hebt terwijl dit niet zo is. De teller in de HUD telt niet verder dan 9999 kogels, zodra je 10.000 of meer kogels hebt wordt het aantal kogels niet meer zichtbaar, ook hoeveel kogels je nog in het wapen zelf hebt zitten is (helaas) niet meer zichtbaar.

• Als je veel tegenstanders neerschiet met een Tec-9, Micro SMG of MP5 en daarvan de kogels opraapt zie je dus niet meer hoeveel kogels je nog hebt. Als je dus meer opraapt dan dat je schiet blijft dat aantal groeien.
  • Als je al meer dan 5000 kogels had voor de MP5 en je start de >Shooting Range< worden je kogels verdubbeld waardoor je dus ook meer dan 10.000 kogels hebt.

Het zou dus kunnen zijn dat het lijkt alsof je een oneindig hoeveelheid kogels hebt terwijl je er dus bijvoorbeeld 15.000 hebt, je ziet dus niet meer hoeveel kogels je schiet. Zodra je weer onder de 10.000 kogels komt zal het aantal weer verschijnen in de HUD. :sigaar:

Edit @ hieronder: Tja, misschien toch een bug of glitch? Ik zou er iig niet rouwig om zijn, het feit dat je met dat wapen geen kogels meer kan verliezen lijkt mij een voordeel, maak daar gebruik van :puh: .

Geplaatst:
Als je het spel voor de volle 100% hebt uitgespeeld krijg je o.a. als beloning voor de 100% dat je minutie niet meer op gaat, maar dat is denk ik niet geheel het geval bij jou. Ik denk dat jij denkt dat je oneindige kogels hebt terwijl dit niet zo is. De teller in de HUD telt niet verder dan 9999 kogels, zodra je 10.000 of meer kogels hebt wordt het aantal kogels niet meer zichtbaar, ook hoeveel kogels je nog in het wapen zelf hebt zitten is (helaas) niet meer zichtbaar.
  • Als je veel tegenstanders neerschiet met een Tec-9, Micro SMG of MP5 en daarvan de kogels opraapt zie je dus niet meer hoeveel kogels je nog hebt. Als je dus meer opraapt dan dat je schiet blijft dat aantal groeien.
  • Als je al meer dan 5000 kogels had voor de MP5 en je start de >Shooting Range< worden je kogels verdubbeld waardoor je dus ook meer dan 10.000 kogels hebt.

Het zou dus kunnen zijn dat het lijkt alsof je een oneindig hoeveelheid kogels hebt terwijl je er dus bijvoorbeeld 15.000 hebt, je ziet dus niet meer hoeveel kogels je schiet. Zodra je weer onder de 10.000 kogels komt zal het aantal weer verschijnen in de HUD. :sigaar:

bedankt

maar er is 1 ding dat ik nog steeds niet snap.

op een andere savegame heb ik dit ook terwijl ik daar maar 2000 kogels voor de MP5K had :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...