ContRa Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje. er bestaat geen auto in GTA SA met die naam. Bewerkt: 5 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje. Voor zover ik weet bevindt er zich geen voertuig in het spel met de naam ‘Petro’, echter is er wel een trailer met de naam ‘Petrotr’, dus misschien zoek je die. Je vindt de spawnplekken van de trailer op deze kaart. Je moet even op het bolletje gaan staan om te zien welke trailer waar spawnt. Mocht je dit niet bedoelen, probeer dan wat duidelijker te zijn door middel van bijvoorbeeld een screenshot. Reageren
ContRa Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik zie hier petro staan in dit bestandje.. Link : http://img408.imageshack.us/img408/8946/petrovb6.jpg Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Voor zover ik kan nagaan in de bronbestanden wordt de code 'Petro' in het spel gebruikt voor de >Tanker<. De naam die je namelijk op het scherm krijgt is niet altijd dezelfde naam zoals die wordt gebruikt door het spel. Dus Petro is de codenaam voor de Tanker. Reageren
ContRa Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ok dankje voor de info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.