Zillah Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Heb jij 1408 al gezien? Zo Ja wat vond je er van? Ik heb hem vandaag in de biscoop gezien ik vond het wel een redelijke film, Alleen sommige dingen vond ik een beetje Voorspelbaar.. Voor meer informatie :Klik & Filmpje (trailer) Reageren
Suburban Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 lijkt me wel spannend, wil hem wel zien maar ik wacht tot ie op dvd komt, niet dat ik het zonde vind om geld te besteden aan deze film maar toch... ik wacht tot ie op dvd is Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 lijkt mij idd ook een leuke filmd =D zal hem binnekort eens kijken Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 De Trailer ziet er niet verkeerd uit , maar dan huur ik hem wel eens Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) De Trailer ziet er niet verkeerd uit , maar dan huur ik hem wel eens ik vraag mijn broer ook of hij hem zal huren een keer hij is trouwes toevallig vandaag naar die film gegaan Bewerkt: 9 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
Evan Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 aah ik heb hem 2 weken terug ook gezien ik vond hem egt vet leuk alleen ware somigge dingen idd een beetje voorspelbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.