PowerPats Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Comedy Central wie kent dat nou niet ? Sinds het The Box heeft weggevaagt van de tv zijn er voor en tegenstanders van deze zender Ikzelf vindt Comedy Central echt heel leuk en ze zenden ook programma's uit die mij interesseren dus bij mij is om 8 uur Comedy Central standaart aan. Maar wat vinden jullie ? Praat erover in dit topic. Bewerkt: 10 september 2007 door powerpats Reageren
Suburban Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 is wel een leuk kanaal, veel leuke serie's waaronder South Park en The office etc. kijk er wel vaak naar, maar staat niet standaard na achten het mindere vind ik dat The Box weg is, ze hadden ook leuke series ( South Park, Fresh prince ( ook nog wel op andere kanalen, Wayans Bro's, Jamie Fox enz. ) maar is ook wel iets leuks voor in de plaats gekome Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 vind het eigenlijk best kt op Southpark (al zie ik het nooit meer) en Reno 911 na.. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 South Park vind ik alleen leuk , verder de anderen nooit gevolgt Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Binnenkort komt ook family guy daar ben ik best blij mee vindt ik beter dan dat 'grove'southpark Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Wat een k*t zender The box was veel beter! Het zijn stomme humor programma's..The box vond ik veel beter Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik vind South Park, CCN, That 70's Show en misshien dadelijk ook Family Guy Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 The Box was gwoon veel beter,maar op CC zijn ook wel een paar leuke programma's zoals Tha 70 show enz.De echte leuke progamma's ( Fresh Prince,Wayans bros) komen midden in de nacht Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Nee, The Box was overduidelijk beter . South Park, That 70's show en The Office US zijn nog wel leuk , maar de rest niet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ieder zijn mening maar 3 muziekzenders vondt ik al genoeg dus er kon van mij wel eentje weg en het enige goede wat ze hadden was the fresh prince maar dat kon ik ook gewoon op veronica kijken dus ben blij dat the box weg is keek er tog nooit naar. (Niet grof bedoelt tegen The box liefhebbers) Reageren
Slimm Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ben erg blij met Comedy Central, that 70's show is top, reno911 is grappig, south park is geweldig, jamie foxx show en wayans brothers zijn super! The box was ook wel een goede zender omdat ze ook minder bekende artiesten lieten zien (of eigenlijk de mensen die erop stemden), maar als ik moet kiezen ga ik voor Comedy Central. CC Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik ben wel blij dat Comedy Central is gekomen. Het is een leuke programma met leuke zenders, zoals South Park, Reno 911, en nog veel meer. Ik kijk er elke avond naar, en als ze naar de reclame gaan zeggen ze zo "Wie Chot Comedy" dat is best wel een grappig toontje. Reageren
Evan Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 south park zoo grappig en voor de rest vind ik de progs wel leuk mzzl Reageren
LBG Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik vind het een goede zender, toen The Box weg ging was daar niks meer op te zien wat ik nog niet gezien had. Ik vind alleen de nieuwe selectie programma's van Comedy Central wat minder. Vooral de Britse series als Respectable en Dogtown vind ik geen ene bal aan. Maar verder vind ik de meeste programma's wel leuk, vooral Scrubs, The Office, The Daily Show, That's 70's Show, Last Comic Standing en Reno 911 vind ik topseries. Reageren
None Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 The box was ook leuk want die hadden Fresh Prince en Ways Brothers... Maar Comedy central heeft weer That 70's show (Met mijn afkorting als speler, Mijn afkorting(van me volledige naam) is Fes en zij zeggen Fez), South Park om 8:40 (Eindelijk een normale tijd als je 13 bent) en Reno 911 dat is ook wel lol maar Wayns Brothers enzo was ook heel leuk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.