Jump to content

Comedy Central

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had veel liever The Box :-(

was veel leuker :)

inderdaad , The Box was ook leuk , baalde er ook van dat ie wegging.

Geplaatst:
Ik ben wel blij dat Comedy Central is gekomen. Het is een leuke programma met leuke zenders, zoals South Park, Reno 911, en nog veel meer. Ik kijk er elke avond naar, en als ze naar de reclame gaan zeggen ze zo "Wie Chot Comedy" dat is best wel een grappig toontje. :schater:

Hij zegt We've Got Comedy....

Geplaatst:

Ik vind het jammer dat The Box weg was. Op Comedy Central komen gewoon bijna alle programma's die op The Box zaten, maar ik vond dat gewoon chiller dan dat Comedy Central. Zitten ook een paar vet domme dingen tussen trouwens

Geplaatst: (bewerkt)

Comedy Central is inderdaad erg leuk! Voor Southpark uiteraard! The Box heb ik niet echt naar gekeken, ik zap soms zo nu en dan naar Comedy Central. Op Youtube kijk ik Madtv, dat is ook erg grappig! Als je tijd hebt moet je eens zoeken, naar Madtv of Mo Collins! ^_^

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ik vond zelf ook the box wel leuker elke avond South park en Fresh Prince Kijke was wel leuk Ik Vind Comedy Central Wel leuk maar the box leuker ook muziek:D en Fresh Prince En South park kwamen een stuk vroeger

Geplaatst:

The Box zoog, CC vind ik zeker wel beter. Met name South Park, Reno 911, The 70's Show en The Daily Show zijn wel vet. Scrubs was echt slecht (is geloof ik verhuisd naar Veronica??) en Comedy Central News is ook echt ontiegelijk saai. Ik heb er maar eén aflevering van gezien maar dan nog.

Geplaatst:
The Box zoog, CC vind ik zeker wel beter. Met name South Park, Reno 911, The 70's Show en The Daily Show zijn wel vet. Scrubs was echt slecht (is geloof ik verhuisd naar Veronica??) en Comedy Central News is ook echt ontiegelijk saai. Ik heb er maar eén aflevering van gezien maar dan nog.

IDD de oude versie van Scrubs was veel leuker, met John Cleese enzo. :7

Geplaatst:

Ik vindt CCN anders best wel droog ze geven het nederlands nieuws een amerikaans tintje en dat maakt het best gaaf oke soms zitten er flauwe dingen in maar ik vindt et wel lache. Maar mischien komt het omdat je alleen de eerste aflevering heb gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...