Jump to content

SAMP in Xfire

Recommended Posts

Geplaatst:

Je GTA San Andreas statistieken zijn bij mij gewoon gelijk aan de SA-mp statistieken, bovendien heb je GTA San Andreas ook al in je XFire statistieken staan, gezien de signature. Wat je wel kan doen waardoor meteen GTA San Andreas goed wordt herkend is via 'Opties' naar 'Games' te gaan en daar bovenin GTA San Andreas aan te klikken; Klik nu rechts op 'Handmatig detecteren', nu zal het zeker opgetelt moeten worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik ff van gta af wil (dus niet afsluiten) met Windows tekentje dan gaat hij niet meer uit spel maar blijft gewoon op gta staan komt dat door Xfire?

Bewerkt: door linx2
Geplaatst:

Ik zie dat de statistieken al werken, dus dat is mooi. Het probleem dat als je naar Windows wilt gaan kan je ook op een andere manier doen. Druk op de L Alt en druk dan op Tab(als je niet weet welke knop ik bedoel, hij zit boven de Caps Lock). Doe dit en je zal nu ook naar Windows gaan. Toelichting: Dit werkt alleen als je meerdere vensters open hebt staan(zal ook wel zo zijn, je hebt immers SA-mp aanstaan). Als je weer terug wilt gaan naar GTA San Andreas kun je gewoon onderin op de taakbalk klikken op GTA San Andreas of via L Alt + Tab GTA San Andreas selecteren.

Geplaatst:
Ja thnx ja ineens gingen ze optellen :bonk: na 6 uur spelen ofzo :zz:

Het duurt altijd ff voor ze dat doen..

Geplaatst:
Ja thnx ja ineens gingen ze optellen :bonk: na 6 uur spelen ofzo :zz:

Het duurt altijd ff voor ze dat doen..

Ik zag het Yoshi dude :dans:

Doe maar een :slotje: erop.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...