Jump to content

driving school laatste missie

gtasa

Recommended Posts

ik kan die laatste missie in de driving school niet uitspelen ik rij voorturend ergens tegen of ik ben niet in de 2 minuten terug weet iemand soms een oplossing bv.: een gemmakkelijke weg ofzo als het eeen weg is kun je het dan op kaart zetten

pls als je eeen oplossing vindt zeg het dan keb hem nu al 100 keer gedaan en kben er nog nie door :( en al de andere missie's eb ik al uitgespeeld :( ik wil echt wang cars kunnen kopen :)

Delen op andere websites

gebruik de zoekmachine

hier is een topic over de laatse missie van de rijschool

ja moet heel de tijd rechtdoor rijden langs de baan voor cj's garage en dan kom je ergens aan een stuk dat je moet afslaan ga dan naar rechts en dan naar de cirkel en terug. je rijd best over het spoor van de tram of in het midden van de weg als het spoor van de tram een andere straat insloeg.

Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik deze route het makkelijkst. Omdat ze dan niet dat rottige bochtje naar het checkpoint naar beneden hoeft te rijden maar na het checkpoint omhoog en dan is hij een stuk makkelijker.

Daarnaast heb ik ook in 1st-person-view gereden, vond ik ook een stuk makkelijker.

post-62-1104260635.jpg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...