gtasa Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik kan die laatste missie in de driving school niet uitspelen ik rij voorturend ergens tegen of ik ben niet in de 2 minuten terug weet iemand soms een oplossing bv.: een gemmakkelijke weg ofzo als het eeen weg is kun je het dan op kaart zetten pls als je eeen oplossing vindt zeg het dan keb hem nu al 100 keer gedaan en kben er nog nie door en al de andere missie's eb ik al uitgespeeld ik wil echt wang cars kunnen kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) gebruik de zoekmachine hier is een topic over de laatse missie van de rijschool Bewerkt: 28 december 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 gebruik de zoekmachinehier is een topic over de laatse missie van de rijschool ja moet heel de tijd rechtdoor rijden langs de baan voor cj's garage en dan kom je ergens aan een stuk dat je moet afslaan ga dan naar rechts en dan naar de cirkel en terug. je rijd best over het spoor van de tram of in het midden van de weg als het spoor van de tram een andere straat insloeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik heb ook gehoord dat er nitro in zit weet nie of dat waar is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik heb ook gehoord dat er nitro in zit weet nie of dat waar is die heb ik dan toch niet gevonden hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Persoonlijk vind ik deze route het makkelijkst. Omdat ze dan niet dat rottige bochtje naar het checkpoint naar beneden hoeft te rijden maar na het checkpoint omhoog en dan is hij een stuk makkelijker. Daarnaast heb ik ook in 1st-person-view gereden, vond ik ook een stuk makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtasa Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 merci da je da kaartje gemaakt ebt eh ik pakte ook altijd die route maar ik nam die bocht naar beneden merci voe et kaartje eh brokentable als er nog meer tips zijn weet et te zeggen eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 kheb het EINDELIJK ook uitgespeeld ik was er altijd op tijd maar ik had altijd te veel schade nu heb ik in het totaal 81% :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.