Jump to content

Stunt Boat Challenge


Ruwie

Recommended Posts

Heej allemaal,

Ik ben sinds kort weer begonnen met Vice City maar ik blijf steeds hangen bij Stunt Boat Challenge van Umberto Robina.

Mijn boot gaat om de een of andere reden niet snel genoeg of ik pak de checkpoints verkeerd. Bij de 2e checkpoint waar je over dat stukje golfbaan moet vliegen lukt mij al meestal niet. Dan moet ik eerst uitstappen de boot aanduwen en er weer inspringen :duh:

Maar als dat me wel lukt dan haal ik het nog niet met de tijd.

Kan iemand mij tips geven of uitleggen wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt!!!

Groeten,

Ruwie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds kort weer begonnen met Vice City maar ik blijf steeds hangen bij Stunt Boat Challenge van Umberto Robina.

Mijn boot gaat om de een of andere reden niet snel genoeg of ik pak de checkpoints verkeerd. Bij de 2e checkpoint waar je over dat stukje golfbaan moet vliegen lukt mij al meestal niet. Dan moet ik eerst uitstappen de boot aanduwen en er weer inspringen :duh:

Maar als dat me wel lukt dan haal ik het nog niet met de tijd.

Kan iemand mij tips geven of uitleggen wat ik hieraan kan doen?

Deze missie is inderdaad niet erg simpel, aangezien je niet bijster veel tijd hebt om de missie te voltooien. Maar gelukkig zijn er wel wat tips om deze missie wat makkelijker te halen. Neem allereerst eens een kijkje op WikiGTA, want daar staat voor vrijwel elke missie wel een bruikbare tip...zo ook voor Stunt Boat Challenge: *KLIK*. Zoals je daar ziet is 't aan te raden om vóórdat je de eerste checkpoint pakt eerst een flinke aan loop neemt zodat je op snelheid komt; De tijd begint immers pas te lopen ná de eerste checkpoint.

Daarnaast is het zaak om rustig te blijven varen en niet te geforceerd te sturen. Oefen een beetje in de bochten, aangezien het daar waarschijnlijk vaak fout gaat...de steiger die je moet overgaan is ook echt puur een kwestie van goed sturen voordat je die steiger opgaat. Stuur niet meer als je al op de steiger bent, want dan gaat 't vaak mis en beland je bijvoorbeeld niet terug in 't water.

Tot slot: Oefening baart kunst! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst bedankt voor de reactie en de uitleg ^_^

ik heb dus gekeken bij de uitleg van Wikigta en heb precies gedaan wat er stond.

Ik heb dus een enorme aanloop genomen en ben toen vol door de eerste checkpoint gegaan, dat was geen probleem.

Maar bij de tweede checkpoint waar je over dat stuk golfbaan moet vliegen kom ik maar niet overheen, hoe hard ik ook ga.

Ik kom dan altijd nog net op het land terecht zodat er veel kostbare tijd verloren gaat, en ik de missie niet haal.

Kan jij of iemand anders uitleggen hoe ik dit wel kan halen?

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Deze tweede stunt moet je ook met veel snelheid nemen. Als het goed is, dan moet je ongeveer landen aan het eind van de golfbaan en dan moet je boot doorrollen in het water zodat je meer vaart kunt maken. Helaas zijn er niet echt verdere tips om deze missie te halen. NandroDavids en WikiGTA hebben alle tips gegeven. Als je Vice City op de PC speelt, dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen als deze missie je niet wil lukken. Dan upload jij je savegame en dan doet iemand anders voor jou de missie. Diegene slaat je savegame op en uploadt deze savegame weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet echt een tip, maar ik heb hier nog een filmpje voor je. In het filmpje wordt de gehele missie gedaan, dus misschien kun je aan de hand daarvan zien hoe men die stunts neemt. Wellicht dat het je beter lukt met dit voorbeeld. In ieder geval veel succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een poosje oefent moet het volgensmij gewoon lukken. Geweldige standaardzin, maar daar komt het wel op neer. Probeer gewoon je hoofd koel te houden, vooral afremmen in geval van nood, en niet denken dat je gas moet geven om op tijd te komen, en dan haal je het vanzelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een poosje oefent moet het volgensmij gewoon lukken. Geweldige standaardzin, maar daar komt het wel op neer. Probeer gewoon je hoofd koel te houden, vooral afremmen in geval van nood, en niet denken dat je gas moet geven om op tijd te komen, en dan haal je het vanzelf wel.

Bedankt voor de tips allemaal :klap:

Ik heb hem nou eindelijk gehaalt!!! :dans:

Nou maar hopen dat dit de laatste missie met een boot is want dat is niet echt mijn sterkste punt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Missies met boten zijn deze:

-Stunt Boat Challenge

-The Fastest Boat (geen race overigens)

-Supply & Demand

-Checkpoint Charlie

Er zijn meer missies waar boten in voorkomen, alleen hoef jij ze zelf dan nooit of bijna nooit te besturen. Checkpoint Charlie is waarschijnlijk de enige die je nog niet gedaan hebt. Deze kan je in vijf opeenvolgende vormen doen, elke keer krijg je lastigere weersomstandigheden, kortere tijd en een hogere beloning. Voor de 100% heb je alleen de eerste keer nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Missies met boten zijn deze:

-Stunt Boat Challenge

-The Fastest Boat (geen race overigens)

-Supply & Demand

-Checkpoint Charlie

Er zijn meer missies waar boten in voorkomen, alleen hoef jij ze zelf dan nooit of bijna nooit te besturen. Checkpoint Charlie is waarschijnlijk de enige die je nog niet gedaan hebt. Deze kan je in vijf opeenvolgende vormen doen, elke keer krijg je lastigere weersomstandigheden, kortere tijd en een hogere beloning. Voor de 100% heb je alleen de eerste keer nodig.

Ja daar ben ik dus nu beland... het lukt me voor geen meter... :N

Iemand tips??

Link to comment
Delen op andere websites

Missies met boten zijn deze:

-Stunt Boat Challenge

-The Fastest Boat (geen race overigens)

-Supply & Demand

-Checkpoint Charlie

Er zijn meer missies waar boten in voorkomen, alleen hoef jij ze zelf dan nooit of bijna nooit te besturen. Checkpoint Charlie is waarschijnlijk de enige die je nog niet gedaan hebt. Deze kan je in vijf opeenvolgende vormen doen, elke keer krijg je lastigere weersomstandigheden, kortere tijd en een hogere beloning. Voor de 100% heb je alleen de eerste keer nodig.

Ja daar ben ik dus nu beland... het lukt me voor geen meter... :N

Iemand tips??

Je kunt op www.wikigta.nl kijken voor allemaal tips, info en nog veel meer over GTA krijgen.

Zo heb ik bijvoorbeeld bij GTA Vice City bij missies gekeken.

Ik kwam op dit.

Als je dan eventjes naar beneden scrollt, zie je die missies vanzelf. Als je erop klikt, zal je informatie en tips krijgen

over die missie.

Hier heb je bijvoorbeeld de missie: "The Fastest Boat."

Succes! :tu:

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...