.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Heeft iemand deze ? Kan je mij misschien vertellen hoe hij bevalt ? Want ik wil deze graag gaan halen. Reageren
Marsmello Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Ik zou hem niet pakken! Als je voor de MP3 gaat en geluid is echt bager! en zacht! Er zitten snel krassen op! *heb ervaring* Bewerkt: 6 september 2007 door Marsmello Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 ga voor de samsung u600 is een stuk beter Reageren
Marsmello Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) ga voor de samsung u600 is een stuk beter Ja en heeft een camera van 3.0 mpx Bewerkt: 6 september 2007 door Marsmello Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 ga voor de samsung u600 is een stuk beter Ja en heeft een camera van 3.0 mpx 3.2 heb hem zelf en radio, mp3, spelletjes, video, en 70mb geheugen Reageren
Marsmello Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Das wel chill. ben ook aant het kijken voor een andere mobiel! ik zit te kiezen tussen die U600 en de K750i Maar nu weer ontopic! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 ga voor de samsung u600 is een stuk beter En wat kost die dan ? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 ga voor de samsung u600 is een stuk beter En wat kost die dan ? bij telfort heb je hem voor 10 € p.m. en in de winkel is ie 300 € Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 LG Shine is, netals LG Chocolate, een ''design'' telefoon. Het is dus op het uiterlijk gericht. Er komen vrij snel krassen komen, dus als je daar veel last van heb, zou ik het niet nemen. De specs zijn best wel goed, maar ik ken vele mensen waarvan hun mobiel kapot is. Verder geef ik je een tip om hier en hier heen te gaan. Alletwee goeie vergelijksites Succes met het kiezen van een mobiel . Steel Dogg Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Is dit trouwens de Shine ? Reageren
M4X Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Is dit trouwens de Shine ? Klopt, dit is de LG KE970 Shine. Ik hoor er erg veel positieve dingen over van mensen die hem hebben, maar hij moet gewoon goed bij je passen, dat is het belangrijkste. Hier vind je een review met wat feitjes eronder, en daarmee kom je al een heel eind verder. Maar als je hem graag wilt halen moet je dat vooral doen want ik heb er van vrienden nog niks negatiefs over gehoord Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ga voor de samsung u600 is een stuk beter Die vindt ik niks, heb je mss een andere telefoon in gedachten ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Een telefoon uit de Walkman serie van Sony? greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.