Venzio Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik heb een vraagje zoals het topic naam al zegt post het hier! gtahost teminste die link op de samp site staat dat die is 30 euor per maand h2icy.net die is maar 3 euro per maand groot verschil dus weet er nog iemand een een goedkoope ty alvast Greetz mr venzio Reageren
xgaming Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Misschien is dit wat? Reageren
Venzio Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ja dit is wel wat maar Ik snap het niet helemaal je vult dus alles in en wat moet je dan verder doen? Reageren
Puma Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) De gamehoster van een andere community (Sa-Mp servers en MTA-servers) is echt relaxed.. -link- Niet als reclame bedoeld dus maar om hem te helpen . Ik kan me niet herinneren dat de servers ooit down zijn geweest. Interesse? PM me even je msn, dan zal hij je toevoegen op msn. Bewerkt: 14 september 2007 door Azer Ondanks dat het niet als reclame bedoelt is, is het nog steeds niet toegestaan. Reageren
Azer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 De gamehoster van een andere community (Sa-Mp servers en MTA-servers) is echt relaxed.. -link- Niet als reclame bedoeld dus maar om hem te helpen . Ik kan me niet herinneren dat de servers ooit down zijn geweest. Interesse? PM me even je msn, dan zal hij je toevoegen op msn.Ze bieden alleen geen gameserver hosting aan he Reageren
CJansen Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, Ik verkoop zelf servers. MTA en SA-MP. Als je er een wilt. Stuur dan in een PM of post het hier, de volgende gegevens: * Hoeveel slots * Private/Public Ik zal meer info vragen als je hierop ingaat. Als je er geen meer zoekt, jammer. Of als je niet bij mij wil. Wens ik je veel succes met verder zoeken! CJansen/NLCJ Bewerkt: 6 oktober 2007 door CJansen Reageren
Venzio Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Sorry ik ben vergeten te zeggen dat ik er al een thuis heb gehost Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Maar thuis host dan staat hij toch niet altijd aan? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Maar thuis host dan staat hij toch niet altijd aan? Alleen als je je computer de hele dag aan laat staan. Reageren
Rivel Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Maar thuis host dan staat hij toch niet altijd aan? Alleen als je je computer de hele dag aan laat staan. En, om even bij te voegen. Dat lukt je toch niet na 5 dagen valt ie toch uit. Ook valt samp-server soms wel eens uit en je kan nooit veel dingen tegelijk doen. Je kan ook perongeluk samp-server uitdrukken. Niet aan te raden dus. Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik zei ook niet dat ik het aanraad om je pc 24/7 aan te laten staan Ik host mn server ook thuis. Maar ik zit er wel aan te denken om eens een externe host te nemen, omdat mijn inmiddels 11.000-regels tellende script op thuis-host niet echt soepel meer gaat Maarja, mn server is toch niet populair dus waarom zou geld betalen voor server waar toch nauwelijks spelers in komen Bewerkt: 2 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Venzio Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Maar thuis host dan staat hij toch niet altijd aan? Alleen als je je computer de hele dag aan laat staan. En, om even bij te voegen. Dat lukt je toch niet na 5 dagen valt ie toch uit. Ook valt samp-server soms wel eens uit en je kan nooit veel dingen tegelijk doen. Je kan ook perongeluk samp-server uitdrukken. Niet aan te raden dus. Dit klopt echt helemaal niet ! je kan hem altijd aan latten staan teminste mijn PC en die heeft nog wel een kei oude schijf Reageren
Ymosky Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Een pc kan zeker wel 24/7 draaien! Alleen als je op die pc waar je server draait ook andere dingen doet, dan kan het mis gaan. Een aparte pc die je alleen als server gebruikt heeft daar niet zoveel last van. En server waar ik admin ben draaide een keer zeker een maand achter elkaar non-stop, alleen ging windows automatisch updaten (en pc restarten) Voor het uitvallen van samp zijn er ook programmaatjes die ervoor zorgen dat hij automatisch weer start. Grote nadeel van thuis hosten is vaak de te trage internetverbinding. En een groot script vraag erg veel geheugen, kan ook een probleem als je intussen ook nog is op diezelfde pc aan het werk bent. Reageren
tjoef Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik zei ook niet dat ik het aanraad om je pc 24/7 aan te laten staan Ik host mn server ook thuis. Maar ik zit er wel aan te denken om eens een externe host te nemen, omdat mijn inmiddels 11.000-regels tellende script op thuis-host niet echt soepel meer gaat Maarja, mn server is toch niet populair dus waarom zou geld betalen voor server waar toch nauwelijks spelers in komen Ik kom er af en toe wel eens Maar is er eigenlijk nog een nadeel aan verbonden, aan het thuis hosten?(buiten dan dat je server niet altijd online is)?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.