Jump to content

Probleem met resolutie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een probleempje met mijn resolutie als ik een driver update van Nvidia heb gedaan.

eerst kon ik in Windows Vista de resolutie op 1152x768 ofso iniedergeval zo iets was mijn resolutie.

maar al heb ik die update geinstalleerd dan kan hij alleen op 1024x768

wat voor mij best een vervelende resolutie is omdat alles zo groot is. en het kijkt gewoon niet.

ik heb ook alle modi verbergen uitgezet maar dat helpt niet :7

misschien weet iemand iets anders voor dat probleem.

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

lol 14"

Nvidia Geforce 7100 Gs

nee het is gewoon mijn huidige PC die bijna een jaartje oud is. :7

maar mijn monitor die is misschien klein maar dat wil toch niet zeggen dat het na een ofandere update niet meer een hogere resolutie kan draaien :-(

owja me video kaart is 378 mb er zit z,n turbocache troep op.

Geplaatst:

Hmm als je er in nieuwe videokaart in had gestoken zou ik zeggen dat je vergeten was oude drivers was vergeten te installeren.... Ik denk dat bij een 14" scherm max. als resolutie 1024x768 is. Verder zou ik het zo gauw niet weten.

Geplaatst:

Het kán zijn dat Vista ná de update de monitor heeft herkent. Bij een 14 inch monitor vind ik het zéér knap dat hij eerst die 1152x864 überhaupt liet zien. Nu heeft windows waarschijnlijk gezien dat 1024x768 de max is voor het scherm, en dan wil hij niet hoger.

Wat je wél kunt proberen, is de driver van het beeldscherm te veranderen naar 'Plug and Play beeldscherm' Weet niet precies hoe dat bij vista gaat, maar bij XP klik je op 'Eigenschappen' bij de videoinstellingen.

Geplaatst:
Dan was je beeld toch heel klein of niet? 14 inch is niks(beeldscherm van me mobiel nog groter) :$ :$

jaaah jij wel

10 euro voor degene die me een mobile telefoon met 14 inch scherm kan aanwijzen.

Keep in mind, 14 inch = ongeveer 35 centimeter hè! Jij bedoelt vast 1,4 inch.

Geplaatst:

14 inch voor een mobiel.. moet het wel een aardige koelkast zijn :7:7

maargoed ik denk gewoon wat jij zegt Scho009 dat die update het herkent ofso..

ik heb nu weer Windows XP op zitten. omdat me Ipod ook raar deed door die Vista :duh:

ik koop ooit als ik geld over heb een 17 inch monitor :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...