Jump to content

usertrack player reclame

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

hoe kan ik van de user track player de reclame af halen want dan zit ik een half uur te wachten voordet de reclame weg gaat en er 1 liedje begint en dat weer vanaf het begin ik word er gestoord van :cab:

en hoe kan je mta maps in sa zetten (singelplayer)

Geplaatst: (bewerkt)

Die reclame kun je volgens mij niet verwijderen, maar wel 'skippen'. Skippen betekent overslaan, en dit kun je doen door tijdens het afspelen van de reclamen op 'F5' te drukken. Hij zal dan direct naar het volgende nummer springen. Overigens kun je dit ook doen tijdens een eigen nummer. Mocht je dus midden in het nummer graag een nieuw liedje willen, dan kun je deze ook skippen. Dit werkt overigens enkel op je 'User Tracks'. Op de gewone radiozenders zul je netjes alles moeten afluisteren.

Ik ben verder niet bekend met MTA, dus met je tweede vraag kan ik je helaas niet helpen. Misschien kun je hier eens vragen? :)

@Hieronder: Ik bedoel eigenlijk dat enkel de optie van 'F5' op de User Tracks werkt. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)
Dit werkt overigens enkel op je 'User Tracks'. Op de gewone radiozenders zul je netjes alles moeten afluisteren.

niet waar!! Ik weet een trucje om de liedjes van de gewone radio te skippen. Heb ik eens gelezen op een site.

Quoteje:

Skip Songs on Radio

You can skip songs on the radio. Change to another station, then change back to the station playing the song you hate. As soon as the text at the top of the screen saying the name of the station turns yellow, before the station starts to play, change the station again. Change back to the original station, and it will have skipped whatever song it was playing.

Vertalinkje:

Sla de liedjes van de radio over

Je kan de liedjes van de radio overslagen. Verander naar het volgende of vorige station en verander dan terug naar het station dat het liedje dat je haat aan het spelen was. Van zodra de naam van het station bovenaan het scherm geel wordt verander je(voor het liedje begint te spelen!!) weer van station en weer terug naar het originele station en normaal gezien speelt het nu een ander lied!

Bij mij lukt het! Ik hoop dat je er wat van opsteekt en dat het lukt! :tu:

@ hierboven: :erm:

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Radio?! Ga naar de audio settings, en ga naar User Track Settings. Kies daar de afspeelmethode ''Random''. Nu zal hij als het goed is alleen maar de liedjes van jou afspelen in plaats van de reclame.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...