Kcxrace Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 eeeey mensen, Ik ben nu missies aan het volgen, maar telkens als je een opdracht krijgt (wat je moet doen wat altijd in het roze staat) dan verdwijnt dit snel vind ik. Waar kan ik die opdracht nogmaals terug lezen? P.s in het boekje van gta staat het ook niet!! Het is trouwens voor de pc. Alvast bedankt!! Kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 In feite hoef je de missie eigenlijk helemaal niet super goed te lezen; je rijd gewoon naar het doel van je missie en daar word ook gezegd wat je moet doen... Ik heb er geen problemen mee, ik weet ook niet of er een button is om het bericht terug te halen. Bij GTA1 was dat in ieder geval wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ja oke, maar ik vind het echt vervelend en wil het het graag nog eens lezen dus als iemand het weet.. hoor ik het graag!! b.v.d kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ga in het menu naar Brief. Daar kan je lezen wat er allemaal gezegt is. Nu moet het wel lukken. Succes met je missies. Je kan ook nog ondertiteling (subtitles) aanzetten zodat je de missie filmpjes wat beter begrijpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ja oke,maar ik vind het echt vervelend en wil het het graag nog eens lezen dus als iemand het weet.. hoor ik het graag!! b.v.d kees. Als je op Esc (escape button) drukt en op brief klikt staat er in het kort wat er gezegd is... [EDIT] Ho sorry, ik was bezig met intikken toen Joriz al had geplaatst kijk maar naar de tijd Bewerkt: 28 december 2004 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 mensen, bedankt voor de tips cu :rolleyes: grtzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.