-Omar- Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Hallo Ik wil graag een progamma om Mods te maken ( niet series maar gewoon om van die mooie dingen te maken maar niet voor ingame ) ik wou dan Zmodeler gebruiken maar ik had een paar vragen: 1. Is het gratis ik kon het zo downloaden 2. Wat kan je er allemaal mee? 3. Is het safe kwa virussen en andere troep. 4. Is het moeilijk? Ik zou hier graag antwoord op willen. Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Reageren
K.O. Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 1. Ja, hier 2. 3D modellen maken he 3. Ik neem aan van wel 4. Ligt eraan wat je wilt gaan doen. Natuurlijk zijn geavanceerde modellen moeilijk, maar simpele kubusjes of wat dan ook niet. Gelukkig zijn er genoeg tutorials te vinden op het internet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Hierbij wil ik nog wat toevoegen. Zmodeler 1 is geheel gratis, maar veel functies en heeft weinig import filters. En zmodeler 2 is veel gemakkelijker en heeft veel fantastische functies. Kan ook objecten laten glimmen en je kan heel goed de 3D view ronddraaien. Maar kost wel € 43 Duizenden keer goedkoper dan 3ds Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.