Sjorszzz Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Hallo, is het mogelijk om bijvb, auto,s of andere dingen ergens op een aanhanger te plaatsen en die dan zo te vervoeren? en nog een vraagje in een missie (ik weet niet meer welke) kun je met een heli dingen/auto,s verplaatsen met een kabel en een magneet er onder. net als die hijskraan bij die import en export. weet iemand hoe je na die missie die heli kunt gebruiken met die magneet? hij spawnt volgensmij bij die vliegschool in de desert. maar ik krijg er geen kabel en magneet bij raar??? andere manieren om te vervoeren mogelijk??? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Hallo, is het mogelijk om bijvb, auto,s of andere dingen ergens op een aanhanger te plaatsen en die dan zo te vervoeren? en nog een vraagje in een missie (ik weet niet meer welke) kun je met een heli dingen/auto,s verplaatsen met een kabel en een magneet er onder. net als die hijskraan bij die import en export. weet iemand hoe je na die missie die heli kunt gebruiken met die magneet? hij spawnt volgensmij bij die vliegschool in de desert. maar ik krijg er geen kabel en magneet bij raar??? andere manieren om te vervoeren mogelijk??? Nee, je kan niet meer aan de Leviathan met magneet komen na de missie , hij is slechts voor die missie gemaakt. Het is waarschijnlijk wel mogelijk om hem te spawnen met een spawntrainer. Er is eigenlijk vrijwel geen manier om een auto te vervoeren, je kan hem wel op een packer zetten. Je kan met Numpad '2' de rij omhoog doen, maar dit heeft weinig zin. De voertuigen vallen er in een snelle bocht meestal wel af. Edit: De rij kan vreemdgenoeg met Numpad '8' weer omlaag . Bewerkt: 6 september 2007 door Bigstijn Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Nee. dit is niet mogelijk. Als je een voertuig op een aanhanger plaats dan zal deze er afvallen. Het is alleen in bepaalde missies mogelijk om een voertuig op een trein, Packer of aanhanger te plaatsen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 is dit ook niet met een 1 of andere code ofzo mogelijk?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Die Leviathan zal helaas zonder magneet spawnen, zoals de mannen voor mij ook al zeiden. Echter is er wel een mod waarmee je er voor zorgt dat je een Leviathan mét magneet hebt. Nadeel hiervan is echter wel dat direct bijna alle helikopters een magneet hebben. Mocht je toch geïnteresseerd zijn, de mod is hier te downloaden. Let er wel op dat je een nieuw spel moet beginnen, hij kan dus niet samen met je savegame. Om toch van de mod te kunnen genieten, raad ik je aan back-up bestanden te maken (doe dit sowieso). Als je zat bent van de mod, dan verwijder je hem gewoon weer door de back-up bestanden op hun originele plek terug te zetten. Op die manier kun je verder met het spel waar je onlangs mee bezig was, helaas wel zonder magneet. Edit: is dit ook niet met een 1 of andere code ofzo mogelijk?? Voor zover ik weet is deze er ook niet. Eigenlijk zijn er amper mogelijkheden om voertuigen te verplaatsen, dus dat is wel jammer. Er zijn overigens wel vele topics gemaakt met deze vraag, dus misschien kun je eens rondzoeken door middel van de zoekfunctie? Bewerkt: 6 september 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Voertuigen vervoeren kan met een Tractor of een Towtruck. Ik beveel de Towtruck aan, doordat deze sneller is Rijdt met de Towtruck/ Tractor achteruit naar het voertuig. Doe dit zo dat de achterkant van de Tractor/ Towtruck aan de voorkant van het weg te slepen voertuig is. Je moet in één lijn staan met het voertuig. Als je dat hebt gedaan, laat je de takel zakken met num 8 of num 2 (ik weet niet meer welke, maar een van de twee is omhoog en de ander omlaag, daar kom je best snel achter als je het probeert ). Haal de takel dan weer omhoog en je kunt rijden Ik heb op deze site nog een mod gezien van een groot zwevend platform om voertuigen op de vervoeren, maar of dit zo goed werkt... (door de engine van GTASA, die het niet toestaat dat twee voertuigen om of in elkaar zitten). EDIT: Het is ook leuk om mensen tegen hun wil mee te nemen, over een pier richting zee rijden, de haak losmaken en een bocht maken. Degene achter je zal doorrijden en in het water komen Bewerkt: 7 september 2007 door MartyCeha Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Voertuigen vervoeren kan met een Tractor of een Towtruck. Ik beveel de Towtruck aan, doordat deze sneller is Rijdt met de Towtruck/ Tractor achteruit naar het voertuig. Doe dit zo dat de achterkant van de Tractor/ Towtruck aan de voorkant van het weg te slepen voertuig is. Je moet in één lijn staan met het voertuig. Als je dat hebt gedaan, laat je de takel zakken met num 8 of num 2 (ik weet niet meer welke, maar een van de twee is omhoog en de ander omlaag, daar kom je best snel achter als je het probeert ). Haal de takel dan weer omhoog en je kunt rijden Ik heb op deze site nog een mod gezien van een groot zwevend platform om voertuigen op de vervoeren, maar of dit zo goed werkt... (door de engine van GTASA, die het niet toestaat dat twee voertuigen om of in elkaar zitten). Nog een kleine toevoeging: Met numpad '8' gaat de trekhaak omlaag, en met numpad '2' gaat de trekhaak omhoog. Het is de bedoeling dat je aan het voertuig hangt, zodra je een groter beeld krijgt moet je 'Numpad 2' indrukken om de trekhaak omhoog te laten gaan, anders verlies je simpelweg het voertuig weer. Maak geen scherpe bochten of ga vliegen met codes, hierdoor verlies het voertuig en heb je een grote kans dat het op de kop terecht komt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Voertuigen vervoeren kan met een Tractor of een Towtruck. Ik beveel de Towtruck aan, doordat deze sneller is Rijdt met de Towtruck/ Tractor achteruit naar het voertuig. Doe dit zo dat de achterkant van de Tractor/ Towtruck aan de voorkant van het weg te slepen voertuig is. Je moet in één lijn staan met het voertuig. Als je dat hebt gedaan, laat je de takel zakken met num 8 of num 2 (ik weet niet meer welke, maar een van de twee is omhoog en de ander omlaag, daar kom je best snel achter als je het probeert ). Haal de takel dan weer omhoog en je kunt rijden Ik heb op deze site nog een mod gezien van een groot zwevend platform om voertuigen op de vervoeren, maar of dit zo goed werkt... (door de engine van GTASA, die het niet toestaat dat twee voertuigen om of in elkaar zitten). EDIT: Het is ook leuk om mensen tegen hun wil mee te nemen, over een pier richting zee rijden, de haak losmaken en een bocht maken. Degene achter je zal doorrijden en in het water komen Wil je alsjeblieft de mod in je bijlage uploaden of via rapidshare? De link die je gaf geeft het de homepage van die site aan, dus weet ik niet welke mod het is. Alvast bedankt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik weet dat dat de homepage van die site is. Ik heb die mod zelf niet, ik zag hem toevallig toen ik daar aan het zoeken was. Maar het punt is dat de zoekfunctie van die site het niet doet en dat er zo'n 40 pagina's zijn, ieder gevuld met 15 mods ofzo. Daarbij komt nog eens dat ze niet op alfabetische volgorde staan en iedere pagina extreem langzaam laadt (het ligt niet aan mijn PC, want alle andere websites worden heel snel geladen. GTA forum bijvoorbeeld.). Het is dus een hels karwei dat veel tijd vergt om deze mod te vinden. Bovendien denk ik ook dat de mod niet veel nut zal hebben, maar als je hem echt wil hebben staat hij ergens op die site sorry! Ik hoop dat je me snapt... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik weet dat dat de homepage van die site is. Ik heb die mod zelf niet, ik zag hem toevallig toen ik daar aan het zoeken was. Maar het punt is dat de zoekfunctie van die site het niet doet en dat er zo'n 40 pagina's zijn, ieder gevuld met 15 mods ofzo. Daarbij komt nog eens dat ze niet op alfabetische volgorde staan en iedere pagina extreem langzaam laadt (het ligt niet aan mijn PC, want alle andere websites worden heel snel geladen. GTA forum bijvoorbeeld.). Het is dus een hels karwei dat veel tijd vergt om deze mod te vinden. Bovendien denk ik ook dat de mod niet veel nut zal hebben, maar als je hem echt wil hebben staat hij ergens op die site sorry! Ik hoop dat je me snapt... Ik dacht al waarom het zo traag is! Kennelijk ben ik niet de enige, ik kom daar nooit meer! Ook al hebben ze veel mods maar ja pech! Reageren
hielkeh Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Trouwens wel een voordeel van de tracktor om mee te slepen is dat je de banden niet lek kan schieten, handig met politie achter je aan. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 zoveel heb je daar niet aan want dat ding is zo sloom dat ze je gelijk klem rijden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Je zou misschien in dat bestand vehicles.ide of zoeits kunnen modden dat andere banden ook niet lek kunnen (net zoals bij de Rhino of de Tractor) of dat de tractor sneller is in Handling.nogwat ( ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.