Dustwriter Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik heb zelf een 3d model gemaakt van een auto en nu zou ik die graag in mijn spel hebben. Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste bestandsindelingen heb (dff en txd)? Reageren
K.O. Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Je kunt je z3d bestand gewoon exporteren als dff bestand in Zmodeler. Gewoon 'opslaan als -> dff' of 'exporteren als -> dff' of iets dergelijks. De txd maak je in een texturing programma als TXD Workshop. Natuurlijk maak je de afbeelding zelf in Paint of Photoshop of wat dan ook, maar je zet t om in een txd bestand in bijvoorbeeld een tool als TXD Workshop. Bewerkt: 6 september 2007 door K.O. Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Je kunt je z3d bestand gewoon exporteren als dff bestand in Zmodeler. Gewoon 'opslaan als -> dff' of 'exporteren als -> dff' of iets dergelijks. De txd maak je in een texturing programma als TXD Workshop. Natuurlijk maak je de afbeelding zelf in Paint of Photoshop of wat dan ook, maar je zet t om in een txd bestand in bijvoorbeeld een tool als TXD Workshop. Jaha, maar zo makkelijk is het helaas niet. Als je een auto goed werkend in SA wil hebben, moet je ook met dummies gaan werken, en bepaalde textures. Ook moet je daarna nog een colision file instellen als het tastbare, en moet je alle losse modellen als de bumpers maken. Dus ik zou eerst nog even wat tuts volgen! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Das een groot complot als niets van weet! Je moet alle dingen zoals deuren, motorkap en kofferbak namen geven! Als je Zmodeler2 hebt en die is betaald, importeer dan eerst een bestaand wagen uit SA en kijk hoe ze dan in mekaar zitten, als je auto's uit NFS haal, dan is dat een stukken makkelijker. Maar je hebt een eigen gemaakte voertuig heh, ok. Je moet ook eens de spec value wijzigen als je dat je auto wilt reflecteren. Verder moet je weten hoe je de textures moet noemen en of je ook secondaire colors wilt geven. Ja ja, ik weet, het is ingewikkeld. Reageren
gangster6 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 ik weeet niet hoe ik zelf mods kan maken kan iemand me een instrucie geven Reageren
K.O. Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Kijk hier eens, daar staat alles mooi uitgelegd voor beginners. Ook kun je in de Master Tutorial List aspect-specifieke tutorials vinden over hoe alles moet. Tevens heeft dit niks met dit topic te maken (over Z3d bestanden) dus eigenlijk had je hier niet mogen posten; maar ach, je bent zo te zien nog nieuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.