Jump to content

Luciano Pavarotti overleden!

Recommended Posts

Geplaatst:

Luciano Pavarotti is niet meer..

De Italiaanse tenor Luciano Pavarotti is donderdagochtend vroeg in Modena (Italië) overleden. Dat maakte zijn manager bekend. Pavarotti, door velen geprezen als de grootste tenor van zijn generatie, verloor de strijd tegen kanker.

pavarotti_186x138.jpg

Bron RTL

Ik vind het wel jammer.. Fan was ik niet van hem.. Maar hij kon wel goed zingen :Y

Hij was ook al een hele tijd ziek dus dit zat er al aan te komen R.I.P! :-(

Groeten,

GrandTheftTwanO

Geplaatst:

Hij is uit zijn lijden verlost :) Altijd beter dan pijn lijden. Ik heb wel is van hem gehoord, ben geen fan van hem maar het was een goede opera zanger. Ik had het vanochtend al gehoord, gister avond dat ie thuis was met veel problemen, dus het verbaasd mij niet super veel dat ie is overleden. Kilnkt respectloos maar ik respecteer hem wel.

Geplaatst:

Ik hoorde het ook net.

Ik wist niet eens dat hij kanker had maar toch is het heel erg.

Ik was ook geen fan maar zingen kon hij wel.

Geplaatst:

De Goede Heer neemt weer eens een leven, en op wat voor manier. Je zou bijna denken dat wij allemaal in een sadistisch spel van God zitten waarin we allemaal op gruwelijke wijze sterven. Maar dat kan toch niet, Hij heeft toch het beste met ons voor..?

Geplaatst:
De Goede Heer neemt weer eens een leven, en op wat voor manier. Je zou bijna denken dat wij allemaal in een sadistisch spel van God zitten waarin we allemaal op gruwelijke wijze sterven. Maar dat kan toch niet, Hij heeft toch het beste met ons voor..?

als je zo om je heen kijkt zou je god verklaren voor satan :7

ik vind het jmmr dat hij dood is, ikzelf had geen intresse in zijn muziek maar de muziek die hij maakte was wel kei goed :tu:

Geplaatst:

Ik las het nieuws vanochtend op teletekst en schrok enorm. Een zéer groot icoon van de opera gaat verloren. Fan van opera ben ik niet, maar door Pavarotti kende ik er toch iets van.

Pavarotti heeft opera dichter bij de mensen gebracht, en dat is wat hem zo groot maakte. Samen met U2 zong hij in een duet het liedje Miss Sarajevo. )Klik hier om het te beluisteren). Dat liedje is enorm mooi en vandaar kende ik Pavarotti eigenlijk het best.

Ook is hij natuurlijk wereldberoemd geworden als 1 van de drie Tenoren, samen met Carreras en Domingo.

Geveld door kanker, net zoals velen anderen verloor ook hij vandaag de strijd tegen deze gruwelijke ziekte.

Het ga je goed Luciano Pavarotti, je zult niet rap vergeten worden...

Geplaatst:

Gisteren las ik nog dat zijn toestand ernstig was.

Maar vanochten las ik al dat hij overleden.

Ik hield niet echt van zijn muziek. Maar het was wel een grootheid is zijn soort muziek.

R.I.P :{

Geplaatst: (bewerkt)

hij had nog een leuk liedje met Slipknot gemaakt: Roots bloddy roots :puh:

echt vettte gast.

kvon em wel een plus voor de muziek wereld, jammer

oja shit geen slipknot hoe kom ik erbij

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:
Ik vind dat geen pluspunt voor de muziek,klassieke muziek moet weg.Maar RIP,ik vond je muziek saai.

Dan weet jij niet wat muziek hij maakte :N

Saai kan je het niet noemen het was altijd wilde en harde muziek :Y

Ik vond hem dus ook een pluspunt voor de muziek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...