Naudin Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 We kennen het allemaal wel, op de pc moet je een spel installeren, maar op de consoles niet.. Maar waarom..? Waarom kunnen consoles wel het spel in een keer draaien en pc's niet? Ligt dit aan de drive ofzo? Ik denk wel dat dit in de toekomst mogelijk is! Wat denken jullie? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 wat zijn consoles??? Reageren
Naudin Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 wat zijn consoles??? Playstations, Xboxen.. en ga zo maar door.. gewoon van die apparaten.. tja kweet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen:P Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) wat zijn consoles??? Consoles zijn alle apparaten die spellen afdraaien behalve de PC alhoewel dit toch wel vaak als een console genoemd wordt. EDIT Naudin was me voor. Bewerkt: 6 september 2007 door -->nick<-- Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Een Console is ook om te gamen en daar heb je geen kans op dingen die je pc stuk kunnen maken,een pc is niet gemaakt om te gamen. Reageren
Naudin Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Maar toch snap ik niet waardoor het niet kan Reageren
T@rget Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Een Console is ook om te gamen en daar heb je geen kans op dingen die je pc stuk kunnen maken,een pc is niet gemaakt om te gamen. Er zijn zat PC's die gemaakt zijn voor gamen ;-). Een Xbox of een Playstation is ook gewoon een PC alleen dan heeft ie wat minder mogelijk heden en een controller i.p.v. een muis en toetsenbord. In een Xbox zit ook gewoon een video kaart, harde schijf, en een processor... En btw, als je het hele mapje van een spel wat je geïnstalleerd hebt op DVD zet kun je het zo op een andere computer vanaf de DVD spelen. Alleen pas er wat meer op een DVD als je het inpakt in een setup. Maar aangezien de harde schijf van een Xbox maar 8 gig is (De PS2 heeft geeneens een HDD maar memory cards) past dat niet EDIT: Sommige spellen kun je niet vanaf een DVD spelen als je de game folder er op zet. Omdat bij een computer soms een programma zich in het register zet zodat je PC weet dat het spel op je computer staat, zodat je het ook weer kan verwijderen als je dat wilt. Bewerkt: 6 september 2007 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.