frankgtasanandreas Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 hallo, weet iemand hoe ik de missie og loc succesvol kan uitspelen?? ik ga naar de gevangenis, daarna naar freddy z'n huis enz. maar de achtervolging lukt me niet goed. kan iemand me helpen?? alvast bedankt, frank Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Gebruik de '1 persoon's Drive By' cheat. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Freddie zal op het begin door allerlijk steegjes rijden, ga na ongeveer 2 a 3 steegjes op de grote weg aan de linker kant staan, ga daar alvast omgekeert staan. Freddie zal op de hoek blijven wachten als jij nu een beetje achter uit rijd zal je hem met gemak kunnen volgen, je kan hem ook heel lang volgen, hij stopt vanzelf bij een paar vrienden van hem waar je het dan ook tegen moet opnemen. OG Loc zal zelf schieten, dus concentreer je alleen op het rijden, probeer zo veel mogelijk auto's te ontwijken of ga gewoon alleen op de stoep rijden, met deze tips is het mij gelukt . Reageren
Schno009 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Freddy zal bijna om elke 200 meter ergens gaan staan wachten, dus je kan hem eigenlijk niet kwijtraken. Verder is schieten ook zinloos, hij kan geen schade opnemen tijdens het rijden. Je kunt hem pas doodmaken als hij bij z'n 'homies' is. Dan zou ik in 1 van die lege vijvers/skatekom gaan staan en vandaaruit hem afmaken. OG loc kan ook bijna niet dood. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Verder is schieten ook zinloos, hij kan geen schade opnemen tijdens het rijden. Huh, ik vermoord hem dan altijd wel hoor, ook zonder die cheat die ik net noemde. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 tss inderdaad een moelijke misie maar met de beschrijving die ik van wikigta afhaalde moet het je lukken. gr. fiegel5 ps. nog wat tips deze missie moet je doen als je aleen bent dan gaat het makkelijker ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In deze missie moet je Jeffrey, ook wel genaamd OG Loc, ophalen uit de gevangenis. Stap in de Glendale en rij naar het politiebureau. Na de cutscene moet je naar Freddy's huis rijden, hij heeft namelijk iets van OG Loc gestolen. Als je bij het huis bent stap je uit en ga je in de rode marker staan. Na de cutscene moet je Freddy achtervolgen op een motor, blijf bij hem in de buurt, OG Loc doet driveby's op Freddy, jijzelf kan natuurlijk ook driveby's op Freddy doen. Maak je geen zorgen als je hem onverhoopt niet kan bijhouden; Freddy blijft steeds min of meer op je wachten. Na een tijdje, als je Freddy nog niet hebt vermoord, zal hij gaan schuilen bij enkele Vagos. Kijk nu goed uit, want ze zijn in de meerderheid. Schiet alle Vagos en Freddy zelf neer, je krijgt nu een kleine cutscene te zien. Hierna moet je OG Loc nog naar zijn nieuwe baan bij de Burger Shot brengen, waarna je de missie hebt gehaald. Screenshots op deze pagina Reageren
L Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 wat is de '1 persoon's Drive By' cheat eigenlijk? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 wat is de '1 persoon's Drive By' cheat eigenlijk? Dat is een cheat waarmee je zelf een drive-by kunt uitvoeren, terwijl je achter het stuur zit. PC - OUIQDMW. PS2 - Up, Up, Square, L2, Right, Cross, R1, Down, R2, Circle. Xbox - Up, Up, X, White, Right, A, Down, Black, B. Zie overigens deze pagina voor een complete lijst van cheats. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ik heb een kaartje van je route gemaakt. Geel=Jouw route Rood= Freddy's route Als je hem afsnijdt, moet je wachten tot hij weer bij je is voor je begint te rijden, anders zal je hem volgens het spel 'kwijtraken'. Op de snelweg moet je proberen aan de kant te rijden, zodat je geen last van het verkeer hebt. Je moet hem als hij door het skatepark gaat nooit volgen door de pools/bowls. Veel succes Bewerkt: 9 september 2007 door MartyCeha Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Freddy zal bijna om elke 200 meter ergens gaan staan wachten, dus je kan hem eigenlijk niet kwijtraken. Verder is schieten ook zinloos, hij kan geen schade opnemen tijdens het rijden.Je kunt hem pas doodmaken als hij bij z'n 'homies' is. Dan zou ik in 1 van die lege vijvers/skatekom gaan staan en vandaaruit hem afmaken. OG loc kan ook bijna niet dood. hij kan zeker dood bij het rijden...ikzelf kill hem altijd als hij bij een soort restaurantje is ofzo Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Freddy zal bijna om elke 200 meter ergens gaan staan wachten, dus je kan hem eigenlijk niet kwijtraken. Verder is schieten ook zinloos, hij kan geen schade opnemen tijdens het rijden.Je kunt hem pas doodmaken als hij bij z'n 'homies' is. Dan zou ik in 1 van die lege vijvers/skatekom gaan staan en vandaaruit hem afmaken. OG loc kan ook bijna niet dood. hij kan zeker dood bij het rijden...ikzelf kill hem altijd als hij bij een soort restaurantje is ofzo Hij kan wel dood, maar de vraag is of je zoveel moeite en kogels wilt verspillen, als je hem even later toch eenvoudig kunt afschieten? Zeker als je niet erg ervaren in het spel bent, is het veel gemakkelijker om hem gewoon rustig achterna te rijden en dan gewoon met een goed geweer even een paar Vagos daar af te schieten en zo de missie te volbrengen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nog even een toevoeging op Dutchy3010:Zorg dat je je niet drukt maakt dat je het niet haalt dat maakt je zenuwachtig en maak je fouten zoals vallen van je motor.Blijf gewoon rustig en rijd het achterna schiet hem bij het ballas pleintje dood en stil een auto ga naar het rode icoontje op de kaart ( Big-smokes huis) Beloning: >>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige screen verwijderd, screen had niets te maken met deze missie. Overigens moet je OG Loc afzetten bij de Burger Shot waar hij door z'n reclasseringsambtenaar te werk is gesteld. <<< Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Op de opmerking die eerder is gemaakt dat hij geen schade kan opnemen tijdens het rijden op de motor, daar heb ik eventjes wat op aan te merken.. Ik heb het spel op de Playstation 2 en heb de missie voor 't laatst al een héle tijd geleden gedaan, maar ik weet nog wel dat ik ook af en toe schoot met een machine-gun en toen was hij na een tijdje van de motor af gevallen. Toen heb ik hem doodgeschoten. Misschien bedoel je dan dat hij op de motor geen schade kan opnemen, maar de motor overduidelijk wel, dus je hoeft niet per ce te wachten tot je bij zijn vrienden aankomt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd en ook nog nooit gedaan maar misschien helpt het. en bovendien zou het overdreven makkelijk zijn, en om je niet nog langer nieuwschierig te houden hier is het idee: als gasje die je moet neerschieten telkens op je wacht als je te ver van hem af raakt dan kan je wachten tot hij stil staat dan zijn plek markeren dan van je motor afstappen want dan rijd ie als het goed is niet meer weg. dan een auto stelen naar de gemarkeerde plek toerijden want daar is ie blijven staan. als het goed is is hij nouw een stiltaant personage omdat zijn AI uitstaat, die je gewoon van zijn motor af kan rijden met je auto. dan overijden of doodschieten. en dan komt de leuke tekst mission past. conlusie: een makkellijke maar niet kloppende manier zonder te cheaten. Bewerkt: 24 september 2007 door IV trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.