Jump to content

Een gebouw opblazen

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het mogelijk om een gebouw ofzo op te blazen dat deze ook echt kapot gaat???

ik bedoel net zo iets als in die missie waarbij je dwars door een reclame bord rijd en die gaat dan kapot in het spel.

en die blijft ook echt kapot in het spel.

maar dan zo iets ofzo bij een gebouw dat je echt kapot kan maken. (hoeft niet met een missie te zijn hoor) :D

Geplaatst:

Volgens mij niet, nee.

Er zijn wel van die huisjes van hout die je kapot kan schieten. En van die huisjes zoals in die missie achter je savehouse in Doherty.

Maar ik denk niet hele gebouwen.

Geplaatst:

welke gebouw is dat dan van die missie Yay Ka-Boom-Boom waar staat dat gebouw???

want als het goed is moet die dan bij mij al kapot zijn dan.

want ik het sa op 100% uitgespeeld :D

en eerlijk gezegt nooit iets van gemerkt.

Geplaatst:
welke gebouw is dat dan van die missie Yay Ka-Boom-Boom waar staat dat gebouw???

want als het goed is moet die dan bij mij al kapot zijn dan.

want ik het sa op 100% uitgespeeld :D

en eerlijk gezegt nooit iets van gemerkt.

Ik heb dat gebouw op de kaart hieronder aangegeven ^_^

Geplaatst:
Nee, dit kan niet. Je kan wel in de missieYay Ka-Boom-Boom een gebouw opblazen dat gesloopt blijft en in de missie End of the Line maak je de voorkant kapot waardoor je naar binnen kan :)

Bij de missie End Of the line zal niet alleen de voorgevel opgeblazen worden, maar als je deel 3 begint zal het hele gebouw opgeblaast worden, helaas sterft Big smoke ook, Ryder zal al eerder dood gaan, in de missie Pier 69 als ik het me niet vergis :).

Geplaatst:
wat bedoel je met deel 3???

van de missie ofzo???

bestaat die missie uit meerdere delen dan??? _O_

Zo zou je het kunnen zeggen, ja. Feitelijk gezien is het gewoon één grote missie. Echter kan hij in drie delen worden verdeeld. Het eerste deel is waar je de SWAT Tank steelt, en je door de verdiepingen heen naar boven werkt. Zodra je Big Smoke vermoord hebt, zal deel 2 beginnen. Het laatste deel, dus deel 3, zal beginnen bij de achtervolging van Tenpenny. Overigens slaat het spel deze missie ook in drie delen op. Faal je bijvoorbeeld bij deel 2, sla het spel dan op. Als je het dan weer probeert, zul je mooi weer bij deel 2 beginnen zonder dat je deel 1 over moet doen. :)

Geplaatst:
welke huisjes bedoel je precies?

waar in gewoont kan worden of zijn het gewoon een soort hutjes?

Bij Badlands vind je wel eens van die soort van schuurtjes, van hout, die je ook vind in die missie dat je die Harvester moet stelen.

En je hebt ook zo'n missie, Deconstruction ofzo iets, dan moet je achter je garage die huisjes slopen.

Geplaatst:
welke huisjes bedoel je precies?

waar in gewoont kan worden of zijn het gewoon een soort hutjes?

Bij Badlands vind je wel eens van die soort van schuurtjes, van hout, die je ook vind in die missie dat je die Harvester moet stelen.

En je hebt ook zo'n missie, Deconstruction ofzo iets, dan moet je achter je garage die huisjes slopen.

je bedoelt tgg met huisjes die ene containers??

in ieder geval.

er gaan maar 2 gebouwen egt kapot

die ene van Yay-ka-boom-boom

en die van End of the line

als je daar een kaartje voor wilt dan moet je het maar zeggen

Geplaatst:

Dus jij wilt de hele SA stad uitroeien en vernietigen!? :D

Als dat kon, was er geen SA meer.

Maar het is best saai, er is genoeg dingen te doen dan gebouwn opblazen!

Maar wat wel heel leuk is is dat je met een auto of een zware vrachtwagen

een huis binnen kan deuken :schater:

Maar helaas, tevergeefs :N

Geplaatst:

Ik denk ook dat dit met het programmeren van de fysica problemen oplevert, en met het moddelen van de brokstukken die ineens vrij zouden komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...