Jump to content

Wii Fit!

Scarface92

Recommended Posts

Geplaatst:

Wii Fit!

Wii Fit is een lang verwachte game om aan je gezondheid te werken.

Lichamelijke oefeningen kunnen vanaf nu gedaan worden met de Nintendo Wii!

Ook is er een nieuwe controller een soort weegschaal.

Die je niet hoeft te gebruiken met de Wiimote 0_0

De weegschaal word van je voeten naar de Wii gezend zo is hij gevoelig met je voeten :D

wiifit_logo.jpg

filmpje Wii Fit!

Ik denk zelf dat het handig kan zijn als je wat kilo's kwijt wilt raken :Y

Maar ik zie liever een echte actie game.. Maar dit is natuurlijk ook wel passelijk voor de Wii!

Het is ook goed voor je, en je doet er je dagelijkse oefeningen mee!

Wat vinden jullie van Wii Fit? Als je temiste een Nintendo Wii hebt natuurlijk :puh:

Groeten,

GrandTheftTwanO

Geplaatst:

wat betaal je ongeveer voor dat ding???

en wat betaal je voor de spellen???

en welke spellen zijn er voor???

Geplaatst:
Echt vet zoiets. Maar of je indaad werkelijk af zal vallen..

Als je in beweging ben verbrand je vet en je moet bewegen dus je verbrand vet. Dus die kilo'tjes gaan er na wat trainen van afvallen.

Geplaatst:

Als je in beweging ben verbrand je vet en je moet bewegen dus je verbrand vet. Dus die kilo'tjes gaan er na wat trainen van afvallen.

Welke idioot gaat er als een gek op zo'n ding staan stampen voor zijn tv? :7

Nee, ik vind dat nintendo echt doorslaat. Dat ze maar eerst de zaakjes goed op orde krijgen zodat de hardcore nintendo gamer (die ze jaren gesteund heeft) aan het werk kan. Daarmee bedoel ik:

• Betere online functie's
  • Mario galaxy, metroid prime? En dan houd het op voor de hardcore gamer
  • Lopen die fabrieken op ossen? Damd hoe moeilijk kan het zijn een wii te produceren

Geplaatst:
  • Betere online functie's

Onlinefuncties wordt aan gewerkt. Komende tijd komen er een hoop games aan die online gaan, dat er daarentegen ook veel games zijn die niet online gaan is een kwestie van luiheid of iets dergelijks van de ontwikkelaar. Nintendo kun je daar in ieder geval moeilijk de schuld van geven. Bovendien gaan SSBB en Mario Kart beide online en dat zijn zeker niet de minste games.

• Mario galaxy, metroid prime? En dan houd het op voor de hardcore gamer

Dan weet ik niet wat jouw definitie van 'hardcoregame' is, maar als je Super Smash Bros. Brawl, Super Paper Mario, Mario Kart, Manhunt 2, Resident Evil Umbrella Chronicles, NiGHTS, Disaster en Fire Emblem alleen niet gaat spelen omdat je je daar als 'HaRdCoRe' gamer te goed voor voelt kan ik me voor stellen dat je vindt dat er weinig games uitkomen. Bovenstaande games zijn allemaal prima games voor alle zelfverklaarde 'hardcoregamers', dus als je je vooroordelen weglegt ga je net als ik een prima Wii-seizoen tegemoet.

• Lopen die fabrieken op ossen? Damd hoe moeilijk kan het zijn een wii te produceren

De Wii verkoopt gewoon vreselijk goed, haast beter dan alle andere consoles ooit tot nog toe hebben gedaan. Vind je het dan heel vreemd dat 'ie uitverkocht raakt. De tekorten zijn trouwens zo goed als over, over oude koeien uit de sloot halen gesproken.. :7

Geplaatst:

Welke idioot gaat er als een gek op zo'n ding staan stampen voor zijn tv? :7

I do :7 Je moet me is bij Wii Sports zien. Ik bowl ondersteboven :engel:

Geplaatst:

ik heb gehoort dat er ook een soort geweer controller komt dat vind niet slecht

voor games zoals resident evil enzo ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...